Welke pap bij koemelkallergie

<p>Welke pap gebruiken jullie bij jullie baby met kma? </p><p>En hebben jullie sowieso nog tips voor voeding die ze mogen? Heb lijstje gekregen vanuit zkh maar vindt hem nogal beperkt.</p>

En wij geven zelf gemaakte fruit en groente. Nu krijgt die alleen nog banaan en peer. En door de banaan doe ik heel klein beetje pindakaas. Om hem te laten wennen aan de eiwitten. Tot nu toe gaat dat goed, doen dit nu 5 dagen. Dit was ook op advies van het ziekenhuis.

Note: rijstebloem raakt ze enorm van verstopt.
Ik heb nu wat 4+ fruit en groente gehaald. Ga met 5 maanden starten maar daarna ga ik het ook zelf maken.

Ik gebruik pap van Biobim en de Kleine Keuken. De kleine keuken is volgens mij vanaf 6 maanden, Biobim is er ook vanaf 4 maanden. Je kunt 't krijgen bij de Ekoplaza.
Verder is onze zoon helemaal weg van maisvingers en sinds hij tanden heeft ook rijstwafels en soepstengels. 
Wat betreft potjes voeding, bijna alles van Olvarit is koemelkvrij. Staat er ook altijd duidelijk op vermeld. Organix heeft knijpzakjes fruit waar ook granen in zitten (vanaf 6 maanden). 

Ik weet niet hoe oud je kleintje is, maar onze dochter van bijna 10 maanden (met KMA) ging pas rond 6 maanden aan de graanproducten. Pap hebben we langzaam opgebouwd, gewoon aangemaakt met de Pepti. Eerst een keer 1 schepje. Dan 2 dagen geen pap. Dan 2 schepjes. Tot we merkten dat de ontlasting echt moeilijker werd. Daar bleven we hangen. Ze heeft nog nog vaak moeite. Ik probeer haar ook altijd extra te laten drinken bij een maaltijd waar ze granen krijgt.
Ik geef trouwens speltpap. Die valt beter dan rijstebloem of gewone pap.

Terug
Bovenaan