Welke pap is het beste om te lepelen?

Ik heb heel braafjes de lepeltjespap van Nestle gekocht want ja, welke kan nu beter lepelen dan lepeltjespap zou je zeggen? Nou, die lepeltjespap glijdt zo van de lepel! Lepel bijna leeg voordat ik haar mondje bereik! En ik heb echt goed gekeken op de verpakking bij het klaarmaken voor een bordje.

Ik geef Anouk nu maar weer pap in een fles want dit is geen doen.

Graag jullie tips!

Ik zou het niet weten.... Jasmijn weigert lepeltjes ;-) en pap met de handjes vind ik niet zo'n succes... en ik bedenk me net dat ik haar eigenlijk helemaal geen pap geef...

Ik maak de ideale "lepeltjespap"! :-D T is wel een ingewikkeld verhaal, maar hier komt ie:
120 ml heet water
2 flinke theelepels gepureerd fruit
2 scheppen nutrilon opvolgmelk
2 scheppen Bambix pap vanaf 6 maanden
2 scheppen Rijstebloem vanaf 4 maanden
2 scheppen Nutrilon Griesmeelpap
Goed roeren en klaar :)

Als het niet genoeg is: 150 ml water en een schep nutrilon en een schep Bambix extra.

Ik doe het gepureerde fruit in een ijsblokjesbakje in de vriezer, dan kun je per bordje pap 2 "ijsblokjes" toevoegen, water erbij dat net van de kook af is en de pap is precies op temperatuur.
(Ik ben trouwens begonnen de pap met moedermelk te maken, maar dan krijg je hem nooit zo lekker warm als nu)

Succes!

Hallo! Tijd niet gezien allemaal en ik zie ook veel nieuwe namen. Tammy, wij hebben Griesmeelpap van Nutricia/nutrilon, die vindt jasmijn heerlijk en glijdt niet van het lepetje :)

Mijn god Eksner, wat een werk!!!!
Ik heb intussen al heel wat papjes geprobeerd. Anouk vind de Ontbijt pap van Nestle (de lepeltjespap met opvolgmelk) wel erg lekker uit een bordje! Eindelijk een favoriet gevonden dus. Toch wissel ik af.

Hoi, ik geef finn groei ontbijt voor vanaf 8 maanden,dat blijft netjes op het lepetje liggen en voor je smaak doe ik er nog 2 eetlepels pjamapapje bij...dit aanmaken met opvolgmelk H.A.
hij vind het heerlijk..

Terug
Bovenaan