welke papspeen gebruiken jullie?

Hallo
Mijn dochter van 7 en een halve maand mag nu de andere pap, deze is echter anders van vorm dan de nutrix (het lijkt meer op brintapap) en past niet meer door de difraxspeen M, die ik altijd gebruikte. De 123 speen vind ik veel te snel gaan, welke kant ik hem ook opdraai, dus dat is ook niks...Wat nu? Heeft iemand wel een goede speen voor deze pap. Ze krijgt op 240 ml Omneo 2, 5 maatschepjes (flesvoedingschepjes) Pap. Zit nu maar weer even op de nutrix, omdat dit nikswerd, maar wie weet hebben jullie de perfecte speen wel gevonden...Horr het graag!
 
Hoi bb,

Nou advies over de speen kan ik je niet geven. Ik wil je alleen even zeggen dat onze zoon nu van 8 maanden al meer dan 2 maanden de pap met een lepel krijgt. Als je de pap dik genoeg maakt is dat geen probleem.
Succes!
 
hoi bb
mijn zoontje is 8 maanden en ik gebruikte ook met nutrix altijd de difrax m speen. alles geprobeerd, geen 1 goede speen te vinden. nu krijgt hij s ochtends van een lepel en s avonds 190 cc water, 6 schepjes voeding, en 4 eetlepels pap met de 1 2 3speen. het gaat vrij snel en soms geef ik hem nog een danoontje als toetje. volgens mij zijn er geen goede andere spenen of misschien een huismerk van prenetal of zo. Succes!
 
Hoi,
Ik heb ook alle soorten papspenen geprobeerd,maar uiteindelijk kreeg ik een tip van de drogist.
Met een verwarmde naald het gaatje geleidelijk iets groter maken tot de pap er normaal doorheen kan.
Dus dit heb ik gedaan bij mijn difrax m speen en het werkt!
Succes.
 
Ik gebruik evenflo spenen waar ik een klein gaatje in knip. Wel voorzichtig want het is gauw te groot. Ik ggef trouwens de eerste helft uit de fles zadat de ergste honger weg is en dan de rest met een lepel.
 
Terug
Bovenaan