welke papspeen gebruiken jullie?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
Vorige week  ben ik begonnen met het  toevoegen van rijstebloem (biobim op advies van dietist)  in de fles, maar dat werkt hier voor geen meter. Mijn dochtertje krijgt de pap niet uit de fles. Zelfs als er maar 1 lepel rijstebloem in gaat. Ik  gebruik avent flesjes met een 3 gaatjes speen. Heb gisteren als proef eens een  Nuby beker gebruikt met zachte tijd, maar ook dat lukte niet.  Hoe  geven jullie de pap aan  jullie kleintjes en welke spenen gebruiken jullie (en waar kopen jullie deze)?

Alvast bedankt.

Ymke

Hoi
Ik vond de 3 standen speen maar lastig. Ik gebruikte speciale pap-spenen en op den duur knipte ik gewoon een groter gat in de speen. Want er is geen speen waar een dikker papje door kan.
Succes ermee

hallo,ik gebruik een Doddi-speen(en fles)is ook een 3standenspeen. Bij mij werkt dat wel,dus wie weet.....kan je gewoon bij de drogist halen. groetjes inet

Hoi, ik gebruik de 3-standenspeen van de Etos op de Aventflessen. Bij 210 ml water en 7 schepjes poeder doe ik nog eens 3 eetlepels Nutrix (rijstebloem) en bij stand 3 gaat het prima, zelfs met nog meer Nutrix gaat het goed. De drie-standenspeen van Avent is kleiner, dus ook bij ons lastiger in gebruik.

Je koopt wat af met die spenen he...inmiddels heb ik genoeg voor een half jaar...

Gr Sandra

ik gebruik voor de pap de flessen en spenen van de da. gebruikde 260ml fles(groene) met de gewone speen tot 3 maand nog  .ze hebben ook speciale papspenen.
werken prima.
hoop dat je er wat aan hebt.

Terug
Bovenaan