Welke parken met dreumes 15 maanden ??

<p style="text-align: center;">Hi allemaal, </p><p>Omdat speeltuinen en parken vanaf morgen weer opengaan wil ik graag een dagje weg met mijn dochter.  Ik heb alleen geen idee waar naartoe! Ik lees overal op internet dat veel parken en speeltuinen vanaf 2 jaar zijn. En de boerderijen is me dochter nu ook wel een beetje op uitgekeken haha. <br />Heeft er iemand tips en aanraders voor een leuk dagje uit ? <br /><br /></p><p>alvast bedankt ! Groetjes ?</p>
 
Is nog wel jong hoor.. in attracties kunnen ze dan vaak nog niet.. op internet staan veel pretparken die geschikt zijn voor dreumessen, maar op mijn lijstje staan julianatoren, linnaeushof, familiepark nienoord, oud valkeveen, avonturenboerderij molenwaard, plaswijckpark. Of ga lekker naar een monkeytown ofzo, altijd leuk voor die ukkies!
 
Wij zijn naar de Julianatoren en Drievliet geweestdestijds. Julianatoren nooit meer voor ons voor de corona al hutje mutje ( in t weekend)
Beekse bergen ook leuk en goed geregeld met de corona. Kan je beginnen of eindigen met autosafari toch mooi en een rust momentje 
Drievliet heb je n pleintje met wat rustige dingen en ik geloof een nieuwe speeltuin inmiddels .
Het is ieder voor zich natuurlijk,wij wonen bij de Efteling in de buurt en hebben hier een abbo gehad dan ga je n paar uurtjes altijd leuk 
Ik zou n simpel park kiezen halverwege de dag zijn ze toch vaak al uitgeteld ..
 
Persoonlijk vind ik het voor zo'n kleintje echt onzin om naar een groot 'duur' park te gaan. Zonde van het geld, je maakt je kindje net zo blij met een simpele speeltuin, kinderboerderij of zwembad.
Op deze leeftijd zit je ook nog met een middagslaapje, erg onhandig om de hele dag weg te gaan vind ik altijd. En ze zijn na een hele dag weg vaak behoorlijk overprikkeld,  2 uurtjes speeltuin of zwembad is meer dan voldoende voor ze.
Mijn dochters zijn 3 jaar en 15 maanden. Pas voor het eerst naar een dierentuin geweest, maar ik doe het voorlopig niet meer. Een hele dag is gewoon lang. We waren er van 10.00-15.00. Maar mijn kinderen maak je echt net zo blij met de speeltuin verderop in het dorp of een ijsje halen in de stad. En dat kost geen €25 per volwassene...
Hier in de buurt zitten wel leuke indoor peuter speelparadijzen, die zijn wel goedkoop (€2 per kind ofzo) en daar hebben ze ook leuke speelhoekjes voor mn dochter van 15 maanden. Zulk soort dingen vind ik wel leuk. Zwembad ook altijd erg leuk. Ze zijn nog zo blij met kleine dingen, ik zou het niet te groot maken hoor!
 
Ik ben het eens met Cvb en zou lekker naar een speeltuintje in de buurt gaan oid. Wil je het echt groter aanpakken dan zou ik een keer een paar dagen naar center parcs gaan ofzo. Daar is een zwembad en andere leuke activiteiten op het park en kun je makkelijk een uurtje of 2 op pad en daarna lekker uitrusten in je huisje om vervolgens misschien nog een uurtje te gaan.
 
Binky Malkeschoten in Apeldoorn. 
Gaan wij met enige regelmaat heen , altijd een succes. 
 
Of gewoon lekker het bos in met de kleine.  Neem wat eten en drinken mee. nu met al die bladeren is dat prachtig voor ze.. 
 
Terug
Bovenaan