Welke periode aankoop voedingsbh?

A

Anoniem

Guest
Wie kan mij vertellen in welke periode het verstandig is om op zoek te gaan naar een voedingsbh?

Er staat mij iets bij van in week 30-32, dan zijn je borsten op de grootse maat.

groetjes Maris

Hoi hoi,

Ik heb hem toen die tijd a mijn bevalling gekocht. Mijn borsten waren echt heel veel gegroeid door de stuwing, en ja de stuwing heb je pas als je bavallen bent en je kleintje gaat drinken. Mijn advies om een lekker zittende BH te kopen (hema) voor net na de bevalling en even je moeder ofzo een grote voedingsh laten kopen.\\

Gr Saskia
mv Rik 04-07-07

Ik ben in week 34 naar prénatal geweest en heb daar supergoed advies gehad en voor redelijke prijs degelijke voedingsbh's gekocht.
Succes ermee!
Groetjes, Mira

Ik zou niet te vroeg voedingsbeha`s kopen. Heb zelf aan het begin een voedingsbeha bij de hema gekocht, dacht lekker zonder beugels dat zit lekkerder, omdat ik hele gevoelige borsten had.
Ik heb normaal cup  D en dat was ook de grootste bij de Hema, ben inmiddels 28 weken zwanger en toe aan cup F, dus tja, durf nog geen voedingsbeha`s te kopen, wie weet welke cup ik nog ga halen. Hihi. Ik denk dat ik ze ongeveer ook rond week 32 ga halen.
Dan zal er wel niet zoveel meer bij komen denk/hoop ik.

groetjes Baukje

Ik ben 6 weken geleden terug bevallen van ons heerlijke zoontje.

Maar ik heb met 38 weken voedingsbh's gekocht. Toen ik erna vroeg zeiden ze dat je het beste kan wachten toto een maand voor de uitgerekende datum. Daarnaast moet je geen strakzittende bh kopen want je krijgt ook nog stuwing. Ik had toen de juiste maat gekocht. Jammer genoeg heb ik maar 3,5 week borstvoeding kunnen geven.

In de laatste maanden van je zwangerschap
Ik draag ze al en ben 31 weken

Ik heb ze nog van mijn vorige zwangerschappen. Maar ik heb ze toen ook gewoon in de zwangerschap gekocht hoor! Ik heb dus 2 maten, cup E en cup D.
Voor de eerste weken )of bij sommige maanden), is het handig om de grotere maten te gebruiken, daarna slinken je borsten weer wel.

Terug
Bovenaan