Welke pop?

<p>Welke pop is leuk voor een twee jarige? Ze is bijna jarig, wordt dan twee, en ik ga (als het goed gaat) bijna bevallen. Ze loopt nu al steeds met een pop te slepen, dus leek ons leuk om een goede pop te geven. <br /><br /></p><p>Graag jullie tips, Baby Born? Baby Annabel? Of?</p>
 
Mijn dochter heeft ook een babyborn gekregen voor haar 2e verjaardag. Dit is een prima pop, ik merkte alleen dat ze hem wel wat groot vond in het begin en ze het lastiger vond om hem te tillen en het aankleden oid lukte nog niet. Ze pakte daarom eerst vaker haar kleinere "zachte" pop. Ze is inmiddels 2,5 en nu gaat het prima en pakt ze hem regelmatig. 



ik vond het niet erg dat ze hem niet meteen pakte, maar juist leuk dat ze nu steeds meer ontdekt wat ze er allemaal mee kan. 
 
 
Mijn dochter heeft 3 baby borns en die vindt ze fantastisch.  Speelt er veel mee sinds ze 1,5 is. Ze gaan regelmatig mee onder de douche of naar bed. 
Ik heb ze gekocht via marktplaats dus dan zijn ze niet zo heel duur. 
 
Wij geven ons dochtertje een pop van het merk Melissa & Dough. Ik vind baby born te duur en deze pop kan ook in bad. Ik ben ook bijna uitgerekend van de 2e en het idee is dat ze dan met haar pop dezelfde dingen kan doen als die ik met de baby ga doen. 
 
Mijn dochter is nu 3 en is helemaal verzot op baby annabel. Hij is zachter en ze vind het nog het leukst als die huilt. Annabel word dan ook echt verzorgt en ze weet precies wat te doen als het huilt . Een echte baby in haar ogen!
 
Terug
Bovenaan