Welke reactie op BMRvaccin

<p>Mijn dochtertje heeft afgelopen woensdag rond 12u haar BMR vaccinatie gehad op 15,5 maand (vanwege Coronabesmetting van mij uitgesteld) en de andere voor meningitis. Op het laatste niks van reactie tot nu toe dus dit verwacht ik niet meer. Maar ik lees overal dat de BMR pas na 5 tot 12 dagen reactie geeft zoals ze ook al zeiden op het consultatiebureau. Hoe reageerden jullie kindjes? Zijn er ook kindjes hier die niks van reactie gehad hebben? Ik ben nogal bang aangezien ik ook eerst getwijfeld heb om hem te lezen vanwege de enge verhalen die rondgaan on internet. Alvast bedankt mama’s. X een overbezorgde mama </p>
 
Mijn dochter kreeg idd na een dag of vijf koorts en was hangerig. Na anderhalve dag was dit over. Ze hebben er even last van, maar het is altijd nog stukken beter dan één van die ziektes echt oplopen.
 
Hier heel weinig gemerkt van de vaccinatie. Hij leek een beetje spierpijn te hebben in zijn benen (was altijd een hele makkelijke loper en had nu 1-2 dagen dat het wat minder ging). Na ruim een week had hij een dagje verhoging en was hangerig. Daar bleef het bij dus al met al geen ziek kind gehad.
 
Allebei mijn dochters (ondertussen 3 jaar en 18 maanden) hebben NOOIT last gehad van die prik. Je hoort idd spook verhalen over die prik, maar hier was het juist de enige prik waar ze niet ziek van werden. Dus Hopelijk blijft het bij jou ook zo! Heerlijk!
 
Juist alleen de dag na de vaccinatie lichte verhoging, verder helemaal niets van gemerkt! 
Van alle andere vaccinaties ook geen last gehad, hopelijk gaat het bij jouw dochtertje hetzelfde.
Prikjes gingen in de bovenbenen.
 
Terug
Bovenaan