Welke schoenen?

<p>Hoi!</p><p>Mijn zoontje van 13 maanden kruipt nog rond. Hij kan al wel staan en stapjes zetten als hij ondersteuning krijgt. Maar nu door de tegels in onze tuin gaan zijn voetjes een beetje open. Heb sokken geprobeerd en slofjes, maar alles valt uit. Ook een kleed, maar daar gaat meneer vanaf. <br /><br /></p><p>Iemand een idee voor schoentjes?</p>
 
Wat voor slofjes heb je geprobeerd? Wij hebben voor ons mannetje (ook 13 maanden) van die slofjes met elastiek, van bijvoorbeeld Aapie, die raakt hij echt niet zo maar kwijt! We hebben ook nog een paar gympiesmet klittenband van de H&M, maar die zijn erg zwaar en stug, dus veel minder comfortabel..
 
Mijn dochter had slofjes van made4kids, je kunt via haar Facebook dmv een berichtje slofjes kopen. Die slofjes blijven super goed zitten! 
 
Wij hebben ook shoesme..
Door het kruipen zijn zn neuzen alleen helemaal kapot.. (kan inmiddels wel lopen maar vind kruipen soms nog wel makkelijk)
Er is 1 model van shoesme met rubber op de neus.. Zou ik daar voor gaan zodat de neus heel blijft ?
 
Hier van Elefanten de flexibele schoentjes.. Maar hebben een meisje. Voor jongetjes zag ik zoiets: https://m.vanharen.nl/NL/nl/shop/jongens/00003001523574/Grijze+leren+sneaker+klittenband.prod?
 
Terug
Bovenaan