welke schoenen?

A

Anoniem

Guest
Hallo,
Ff een vraagje,mijn dochter van  kruipt veel en loopt aan de hand op haar teentjes.Gevolg: van alle goedkopere schoentjes ligt de naad bij de tenen los.Ik ben dus op zoek naar goede schoentjes met een soepele zool,welk merk hebben jullie?

Groetjes Lente

Hoi

Wat ik zelf een zeer goed merk vind is Bardosa < Bardossa > ???

En de zootjes vind ik top!!

Succes met zoeken

Groeten Kirsten

Zootje! Er zijn ook nog soorten die erop lijken maar dan meer het sandaaltjes idee geven. Boumy's zijn ook erg goed. Het voordeel van zootjes is dat ze niet kapot gaat en erg goed blijven zitten. Deze zijn speciaal gemaakt voor het leren lopen.

gr.Ing

Bedankt voor jullie reactie,maar nu heb ik weer een probleempje.De voeten van mijn dochter zijn 11,5 cm. En maat m is 11 cm en maat l is 13 cm. Zijn deze dan niet veel te groot?

X Lente

Hoi hoi
Vera heeft schoentjes van Aapie
http://www.baby-schoenen.nl/winkel/babyslofjes.php
Mooie prijs en goede kwaliteit. Ze heeft haar eerste paar nu niet meer aan (zijn nu te klein), maar daar heeft ze zeker een maand of 3-4 mee gedaan en dan vooral kruipen. Tuurlijk schaaft de neus eraf, maar de naden blijven goed zitten.
Ze hebben hier ook hele leuke schoentjes, lekker soepel leer en niet glad.
succes ermee
groetjes daan

hoi hoi

ik heb voor Ryan schoentjes van shoesme

ben er helemaal wegvan

lekker soepele zool , nopjes aan de onderkant dus antislip

je kunt ze via internet bestellen maar ik heb z egewoon uit een kinderschoenenwinkel

groetjes moekje

p.s. ze vallen klein uit want Ryan heeft maatje 21 en van de sandaaltjes 19,5 dusss

Terug
Bovenaan