Welke schommel heeft een 3 puntgordel?

A

Anoniem

Guest
Nog een vraagje aan de ervaringsdeskundigen..

Wij willen graag een schommel voor in de tuin voor Mette alleen is ze NOGAL beweeglijk. We zien haar al helemaal over de rand hangen dus een heupgordeltje lijkt ons niet voldoende. We zijn dus op zoek naar een schommel voor een 1 jarige met een 3 puntgordel. Wie o wie weet welk merk deze heeft en waar ze te koop zijn?

x ing

Hoi Ing,

Wij hebben een schommel van de Blokker met een gewoon heupgordeltje maar er zit wel ook een stang tussen haar beentjes. Ik weet niet of je denkt dat dit ook voldoende is.

Ik zal even een foto plaatsen.

Groetjes
Inge

Wij hebben dezelfde, hier komen ze echt niet zomaar uit

Hoi Inge,

Ik lees met veel plezier met jullie mee, maar reageer niet vaak. Ik kan het  niet laten om hier even op te reageren. Feline heeft van ons een schommel gekregen voor haar verjaardag, dikke pret! Wij hebben hem bij Intertoys gekocht.

Groetjes, Andrea.

Hee hallo!

wij hebben deze schommel:

Dus met een driepuntsgordel!!! Weet alleen niet waar je hem kunt kopen want wij wonen in canada. Wat dat betreft geen oplossing voor je! maar aan de andere kant lijkt me zo'n schommel als van de foto's hierboven minstens net zo goed hoor. Alice kan aan deze riempjes ook al aardig frutselen dus als Mette aardig beweeglijk is kan ze hier volgens mij ook best uit komen. Ik zou voor zo'n andere gaan als ik jou was!

Groetjes

Hoi Ing,

wij hebben ook dezelfde schommel en Stijn is al het derde kindje van ons wat er in zit en er is er nog nooit een uitgekomen. En dat zegt hel wat want Stijn wurmt zich wel uit het tuigje van de kinderstoel en ook in de wandelwagen hebben we een extra tuigje gedaan omdat hij zich eruit weet te wurmen.

Als je het echt niet vertrouwt kan je nog altijd een los tuigje aan de schommel vast maken om zeker te zijn. Maar je laat Mette niet alleen in de schommel lijkt mij.

Groetjes van marloes

Nog even een foto van mijn kleine schat in de schommel.

Groetjs van marloes

JULLIE HEBBEN ME OVERTUIGD! Ik heb DE schommels besteld bij Intertoys! Ben benieuwd hoe ze het gaat vinden!

x ing

Terug
Bovenaan