Welke sherlocks hadden mij al gevonden????

Hahaha, want ik kan me niet voorstellen dat ik niet gespot ben. Zeker omdat ik niet eens de moeite heb genomen om een andere naam aan te maken.

Ja ja, ik ben ook weer zwanger. Nog heel pril, 6w4d. We hebben wel een weekje goed in de rats gezeten. Vorige week hadden we de eerste controle bij de gyn, die maakte een inwendige echo en daar was alleen een dooierzakje te zien, verder niets. Dus we hebben de hele week in spanning afgewacht en gelukkig hebben we gisteren goed nieuws gehad. We hadden ons vier dagen misrekend. Ben rond 16 mei uitgerekent, maar over twee weken weer terug en dan kunnen ze beter meten. Die zes en halve millimeter liet zich  niet makkelijk vastleggen, hahaha.

Zoals jullie weten, heb ik tijdens mijn eerste zwangerschap last gehad van extreem zwangerschapsbraken. Helaas lig ik nu ook weer op bed. Het gaat tot nu toe iets beter als de vorige keer, wat te danken kan zijn aan mijn accupuncturist. Maar er zullen zeker nog zware tijden komen. Hopelijk is het, net als de vorige keer, met 16 weken ver voorbij. We zullen het allemaal moeten beleven.

Ben heel benieuwd wie mij al opgespoort hadden, hahaha.

Lieve groetjes,
Evelien mv Renée en 6w4d zwanger

Wij kunnen ons eigen baby-boom programma gaan maken met al die zwangeren hier!!

Gefeliciteerd meid! Ik hoop echt voor je dat je toch minder last zult krijgen van het spugen! Weet helaas van de zwangerschap van Lyanne maar al te goed wat het is!

Groetjes, Marieke mv Lyanne 33+1 weken zwanger

Tjeeeee....Evelientje,jij ook al.Het werkelijk heel vruchtbaar hier,ik zal maar een beetje oppassen...hahahaha.Van harte gefeliciteerd en ben superblij voor jullie.Nou nog hopen dat je niet teveel hoeft te spugen.Geniet maar lekker hoor.
Liefs Kitty en Tess,dikke kus voor René en een zachte aai over je buikje.

Hoi!!

Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Hopelijk verloopt het iets soepeler als bij Renée. Ik had het inderdaad al gezien zijn het zwanger zijn forum. Maar het is aan jou zelf om het te vertellen hier.

Groetjes,
Nelly 38w1d

Terug
Bovenaan