Welke slaapzak?

<p>Mijn dochter is 9,5 week oud en heeft maatje 56/62. Nu trapt zij zich vaak onder de dekens vandaan en wordt dan wakker van de kou. Ik wil voor haar graag een slaapzak kopen maar ik weet niet welke maat. Ik zie ze wel vanaf 70 cm maar is dit niet te groot?</p>

Ik heb net gister een 70 cm binnengekregen. Meyco clouds. De mouwen zijn wat te groot. Deze sla ik om. Bij het hoofdje zit het prima. De lengte maakt niet zoveel uit. 
Bij Hema heb je slaapzakjes die wat kleiner zijn. 56/62. Omdat onze kleine in 62 zit heb ik gekozen voor een 70 cm en niet de 68/80 van de Hema. Ik zag dat 70cm wel geschikt was voor onze kleine. 

Kijk eens naar lodger of puckababy. Na al mijn ervaringen met leuk geprijsde slaapzakken ben ik toch naar de dure overgestapt!

Ik zou je een Puckababy slaapzak aanraden. Ze zijn niet goedkoop, maar kwalitatief zeer goed. Zeker voor de kleine maat slaapzak zou ik op Marktplaats kijken. Met de 4-seizoenen doe je wel 2 jaar. 
Succes! 

Klopt mijn zoontje doet nu al ruim 2 jaar met de puckababy 4- seizoenen slaapzak en die was ik gewoon op 60 graden en doe ze in de droger.
nu is die nog te groot voor je kindje en wellicht past de newborn bag van puckababy al wel. Mijn tweede is nu 12 weken en ligt hier al 2 weken in. Hiervoor had ik de lodger 56/62 maar die is te kort geworden. Die heb je ook in maat 68/80. Belangrijk is de hals en mouw openingen. Te lange mouwen gewoon omslaan. Je kan ze prima aanpassen in de winkel

het is belangrijk dat de armsgaten en de opening voor het hoofdje goed aansluiten. Je kindje mag er niet in weg zakken. Qua lengte is (uit mijn hoofd) 10 cm over hebben onder de voetjes normaal. Ik denk dat je een 70 al wel kan gebruiken als hij bij de nek en armen maar goed aansluit. 

Wij hebben nu de kleine maat mini van puckababy en als ons zoontje gróót genoeg is krijgt hij de 4 seizoenen van puckababy aan kun je láng mee doen

Terug
Bovenaan