Welke sneller avent natural speen 1 of difrax S?

<p>Voordat ik weer de halve drogist in huis haal ;)</p><p>Welk speentje loopt sneller door, de avent naturel speen 1 of de difrax S?</p>

Hoi! Toen onze zoon net geboren was gebruikte wij de avent speen 1 en daarmee dronk hij te snel, op advies zijn we overgestapt naar de difrax, hier deed hij langer over.  Inmiddels weer terug over gestapt naar de avent tegen krampjes en dit gaat voor mijn gevoel weer beter.  Je zou van beide 1 flesje kunnen kopen om te testen wat fijner is. Wij komen inmiddels om van de flessen. ?

Je hebt ook een 0 speentje van Avent als je toch al die flesjes hebt en gebruikt..
Geen ervaring trouwens want ik heef BV, dus mn zoontje wordt sws overspoeld met melk ?

Wij zijn begonnen met de 0 speen van avent daarna overgestapt naar 1. Die gebruiken we nu nog steeds omdat 2 te snel gaat voor onze 6 maanden oude zoon.
We hebben ook een difrax s cadeau gekregen. Hier drinkt zoon niet netjes uit dus weinig gebruikt. Volgens mijn redelijk vergelijkbaar met speen 1 van avent 

Is er echt een nr 0? Ik heb van t weekend nog 2 maal 1 gekocht maar dan ga ik ook opzoek naar 0 haha, als ik dat eerder wist had ik niet 3 difraxs flessen erbij gekocht ?

Ja is er zeker! Volgens mij zat die van mij gewoon bij de startersset van avent..
Ik kwam er namelijk echt na 3/4 weken pas achter dat we verschillende maten spenen gebruikte bij de flesjes die we oefenen..?
Maargoed als ie de stroomsnelheid van mijn tepel aan kan, kan ie ook al maatje 2 aan ?
Maar zo kwam ik er dus achter dat we spenen 0,1 en 2 in huis hebben!

Terug
Bovenaan