welke soort fles

hoi ik ben sandra moeder van sem (9 wkn)
ik heb problemen met voeding geven, ik moet steeds de vaccuum van de fles afhalen.
ik hoorde dat dat met de optifles van difrax niet nodig is.
heeft iemand hier ervaring mee.

groetjes
 
Goedemorgen,

Bij mijn dochter had ik geen problemen met de Avent en de difrax fles, je hoort tijdens het drinken dat de fles zich belucht. Misschien is het een idee om de dop iets minder strak erop te draaien, dat wil ook nog wel eens helpen. Succes.
 
Hoi Sandra,

De optifles van Difrax heeft in de bodem een siliconen ventiel met een gaatje waardoor de fles zichzelf weer van lucht voorziet terwijl er geen voeding doorgaat. Ik heb hem eigenlijk nooit gebruikt omdat bv goed verliep. Deze fles had ik gekocht voor 't geval de borstvoeding niet goed zou gaan lopen. Als je de fles gebruikt moet je wel goed controleren of de bodem goed vast gedraaid is anders gaat ie aan de onderkant lekken.
Veel succes!

Groetjes Marieke
 
Hoi,

Ik gebruik dodie flessen en ben hier erg tevreden over. Het kan inderdaad zo zijn dat de dop te stevig aangedraaid is, door hem losser te draaien kan hij niet vacuum getrokken worden. ( als je kindje drinkt zie je bubbeltjes naar boven gaan in de fles, dan zuigt hij niet vacuum). Wel oppassen dat je de dop niet te los draait anders loopt de voeding er uit. Ik weet niet of je een standenspeen hebt, anders kun je hem op een andere stand zetten. Mijn dochter had ook moeite met drinken, ik heb andere spenen gekocht omdat ze anders te hard moest zuigen. Van dodie heb je spenen vanaf de geboorte en vanaf 4 maanden, ik ben na een paar dagen begonnen met spenen vanaf 4 maanden. Dit omdat mijn dochter te hard moest zuigen, hier moe an werd en dan halverwege de fles in slaap viel.
Succes, hoop dat je er wat aan hebt.
Groetjes Jeanette, mama van vera
 
Hoi

Ik zweer bij de difraxfles!!!
Toen ik op flesvoeding overstapte hadden we veel problemen met het vinden van de juiste fles.
Ons zoontje lekte heel voeding er bij langs, hij kreeg er weinig uit en het koste hem heel veel moeite.
Uiteindelijk de difraxfles ontdekt en toen was het meteen goed! Ik heb een s-m-l speen, die bevalt goed en ik gebruik hem nog steeds. Maxel is inmiddels 9 maanden.
Succes!

Titiana
 
Ik had al voor de geboorte van mijn zoon Avent flessen aangeschaft, voor het geval de BV niet zou lukken en voor het kolven, omdat de spenen op deze fles het meest natuurlijk schijnen te zijn en ze een anti-koliek speen hebben. Die flessen gebruik ik nu nog en ze bevallen super. Helemaal geen klachten ! Gr. Cato
 
Hoi Sandra,



De optifles van Difrax bevalt mij hartstikke goed. Het vacuum eraf
halen hoeft niet. Bij mijn vorige fles Avent moest dat wel. Stijn
drinkt zijn fles nu helemaal zelf en dat gaat prima. Een andere reden
waarom de Difraxfles mij prima bevalt is dat Stijn al vanaf zijn
geboorte een enorme zuigkracht heeft. Hij heeft nu nog steeds speen S
voor melk. Voor pap heb ik een M speen. De Avent fles met de
allerkleinste speenmaat had hij in 5 minuten leeg met de nodige
gevolgen (krampjes, spugen, huilen). Ook liep er veel langs zijn
mondje. Ik moest telkens pauzes inbouwen wat Stijn natuurlijk niet leuk
vond. Toen heb ik de Difraxfles gekocht en sindsdien zijn alle
problemen over.



Succes met je aankoop!



Groetjes

Lies

 

 
Terug
Bovenaan