Welke speen bij hero nutrasense comfort?

Hi allemaal,
Ons kleintje is vandaag 12weken oud. Ben overgestapt op de kunstvoeding van hero baby nutrasense comfort.
Ik gebruik de drinkflessen van dr brown maar merk dat deze fles zoveel dikker is als de standaard dat zelfs uit speen 2 niet veel komt.
Welke speen gebruiken jullie? Of iemand tips?
Thanks! ??‍♀️
 
Heee! Wij gebruiken die voeding ook. 3 schepjes normale Hero en daarbij 2 schepjes nutrasence. Dit gaat bij ons het beste met speen 2. Maar als jij alleen nog maar nutrasence gebruikt zal dat vast nog veel dikker zijn. Dan zou ik een pap speen proberen. Geven ze ook als advies op de verpakking
 
Dr Brown adviseert zelf om bij ingedikte voeding een speen te gebruiken die 1-2 "fases" hoger is dan wat je standaard zou gebruiken. De papspeen zit nog boven de fase 4 speen , dus die is misschien nu nog wat te groot. Zelf adviseren ze die alleen te gebruiken als je met fase 4 niet uitkomt omdat hij ook gevoeliger is voor inscheuren. Ik zou dus eerst gewoon een 3 proberen als ik jou was. Oh ja en de melk niet te lang laten staan, wordt hij alleen maar dikker van.
 
Hoi, ohh zo herkenbaar. Wij gebruiken ook deze voeding voor onze zoon van 7 weken.
Wij zitten ook beetje te stoeien met spenen enzo.
Wat voor ons op dit moment werkt zijn de dr. Brown flessen met de difrax spenen. De S speen werkt voor ons nu al hebben we de speen doorgeprikt met een naald anders raakte het snel verstopt. Nu een stuk minder. En soms als het echt niet gaat met de S speen gebruiken we al de M speen maar dje gaat eigenlijk nog te snel, maar miss dat die voor jullie wel kan werken?

 
Alle spenen geprobeerd en alleen de M-speen van difrax werkte. 4 speen is weer groter en dus te groot. Y speen is echt veel te groot die is echt voor pap, die hoeveelheden kunnen ze anders niet verwerken. En de 1-2-3 speen moet je op een bepaalde manier uit drinken, dat lukte hier niet plus dat je telkens zoekende bent of die stomme speen wel goed zit en zo niet dan komt er weer net iets meer of minder uit. 
 
Terug
Bovenaan