Welke speen bij Nutrilon Omneo?

Mijn dochterje moest vanwege haar harde ontlasting over op Nutrilon Omneo 1 van het CB. Het helpt wel, de ontlasting is nu dun en soepel,, maar de fles geven is echt een gevecht. Ik grbuik nu de flessen van difrax en ik heb daar een hele goede ervaring mee. Maar wie weet welke speen het handigst is, want de voeding is wat dikker. Met speen S krijgt ze er niets uit en met speen M gaat het erg snel. Dan is ze met 10 min klaar en krijgt ze alsnog veel krampen. Heb ook speen 123 geprobeert, maar dan moet ze met stand 3 nog zoveel kracht zetten dat ze er 45 min overdoet en dan valt ze uitgeput met nog een halve fles over! inslaap. Wie heeft er een idee?

groetjes van michelle (mama van lizzy 11wkn)

hoi,

mijn zoontje drinkt ook de omneo, ik heb ook de avant-flessen, tot 6 mnd. gebruikte ik nr.1 en nu nr.2 maar hij heeft een sterk zuigreflex, ik heb in het begin hetzelfde gehad met de difraxfles, maar toen ben ik overgestapt op avent,

groetjes susanne

Hoi,

Bedankt voor jullie reaktie.

Ben zelf juist overgestapt van de aventfles naar difrax vanwege darmkrampen, maar toen kreeg ze juist nog gewone voeding. De krampen werden aanzienlijk minder, maar ze bleef keiharde ontlasting houden, dus vandaar dat ik over moest van het CB. Normaal ben ik niet zo gehoorzaam wat ze zeggen haha, maar deze keer hadden ze wel gelijk, ook omdat ze anders met klisma's ed aan kwamen zetten, dan ga je wel proberen. Dus weer terug overstappen op avent zie ik niet zo zitten.

groetjes van michelle

Hoi,

Ik heb ook altijd spenen van difrax. Nu weet ik dat je met de speen in maat S 2 verschillende soorten heb. Eentje die helemaal doorzichtig is (die is ook wat zachter) en een die een beetje mat is (die is wat harder). Nou drinkt mij  dochter uit die  doorzichtige  veel makkelijker dan door die een btje mat is. Misschien heb  je dat ook wel in de maat M.  Als jij dan toevallig die doorzichtige heb,  is misschien die matte iets.

Hoop dat het een beetje duidelijk is...

Groetjes Nathalie    

Terug
Bovenaan