Welke speen bij Omneo en difrax?

Weet iemand welke speen we moeten gebruiken bij omneo voeding en difraxflessen? We hebben maat s, type kers, maar hier komt niks uit. We hebben maat m geprobeerd maar dit gaat veel te snel! Help oh help!

Hoi hoi,

Wij hadden dat probleem ook en ik ben toen overgaan op de 3 standen speen van difrax. Dat werkte bij ons goed maar mijn zoontje kreeg er ook nog nutriton door dus die was nog dikker dan de gewone omneo al is. Anders kun je het gaatje in de s iets groter maken.
Hoop dat je er wat aan hebt.

Groetjes Michelle

Precies zoals mijn voorgangster al aangaf: de 3 standenspeen van Difrax!
De stand 1 is net een tikkie groter dan het gaatje van de S speen.
Ook wij gaven nog Nutriton erbij toen dus halverwege moesten we ook nog schakelen naar een andere stand  (grrrr)
Daar hebben ze nu trouwens hele handige ringen voor waarmee je heel vlot de stand kan verdraaien zonder immense knoeiboel!
Verder ligt het natuurlijk ook aan de zuigkracht van je kindje...
Kijk anders even op de site van Difrax, ik heb ze vorig najaar al op de beurs gezien maar ze verkopen ze  nog lang niet overal! En sommige verkopers ontkennen zelfs dat het bestaat, simpel omdat ze het niet kennen!

Succes!
Groetjes Saskia

Hier ook de 3 standen speen van Difrax in combinatie met Omneo en difrax flesjes. Het is de enige die de boel iets langzamer laat verlopen. Werkt nu al ruim 4 maanden super!

Mijn dochter kreeg het er wel altijd goed uit. Ik merkte wel dat na een tijdje het gaatje groter werd en het sneller ging. En als ze dan een nieuwe speen kreeg ze weer een weekje harder moest zuigen.
Maar ja, mijn oudste dochter had echt een mega zuigkracht.

Nou, we hebben de s gehad, de m en nu de 3 standen, het werkt! Die ringen ga ik achteraan want nu is het niet zo praktisch met het draaien, en ik ga denk ik de  1 en 2 markeren want ik zie die streepjes niet hoor, terwijl de kleine drinkt!

Bedankt voor alle snelle reacties!

Terug
Bovenaan