Welke speen dr Brown voeding Extra Care, jpm en nutrix

<p>Hallo mede mama’s,</p><p>Onze zoon krijgt al een tijd voeding van Kruidvat Extra Care, ivm krampjes en slechte stoelgang. Dit gaat al een tijdje goed. Op aanraden van het CB mag ik starten met johannespitmeel (2 schepjes op een fles van 200 ml) en in de avond een papfles geven.</p><p>Ik vraag me af of er meer mensen zijn die deze combinatie geven. De Kruidvat voeding drinkt hij altijd met speen 2. Ik heb volgens de verpakking een papfles met twee maatschepjes (van de voeding) gemaakt en twee schepjes JPM maar de voeding was enorm dik... niet door fase 4 te krijgen. Met één schepje nutrix lukte het wel. <br />Wordt mijn voeding zo dik door de JPM of de nutrix? Is 1 schepje Nutrix voldoende? Tips???</p>
 
De voeding dikt nog een beetje na in de fles. Eigenlijk heb je een speen nodig die steeds een beetje groter kan. Ik weet dat die van Difrax bestaat, de 3 standenspeen. Misschien is die er van dr Brown ook? Of past die van Difrax op de dr Brown fles?
 
Ik lees nu je berichtje nog een keer, maar je hebt dus 2 scheppen voor de papfles en 2 scheppen Nutriton erin gedaan? Dat is inderdaad wel heel dik. Misschien eerst met 1 schep pap proberen? 
 
We hebben het inderdaad met 1 schepje pap geprobeerd, dit ging wel redelijk met de fase 4 speen van Dr Brown.
Vandaag de gewone voeding met 2 schepjes jbpm was ook erg zoeken.. Twee te klein en drie te groot. Volgens mij past de drie standenspeen van Difrax er wel op, ga ik eens proberen.
 
Terug
Bovenaan