welke speen is goed?

Hoi hoi,

Ik ben sinds 4 weken van de bv af en geef nu kv. Daarbij gebruikk ik de antilek-speen van BIBI, maat s (omdat ze anders veel te snel drinkt, ze is de borst gewend). Maar er zijn er nu al 4 doorheen! Heel vaak scheuren die spleetjes bij de speen (je hebt 2 hele dunne spleetjes waar de melk doorheen komt) en dan moet ik hem weer weggooien! Welke speen kan ik beter gebruiken? De BIBI speen is een dental-vorm, dus liever weer z'n vorm.

Tips?

Groetjes, Emmy

hoi emmy
klinkt als een papspeen die je hebt.waarom gebruik je geen gewone speen maatje s?met een gaatje ipv spleetje.daar kan ze minder snel uit drinken dan die papspeen.wel raar trouwens dat ze stuk gaan.ik gebruik  een papspeen  omdat mn zoontje dikke voeding krijgt en er is er nog nooit 1 kapot gegaan.
andere dental-vormspenen dan die papspeen die je al hebt zijn er volgens mij niet.
groetjes kari

hoi

mijn zoontje is altijd een lastige drinker geweest
hij wil eigenlijk maar 1 speen/fles
de smalle fles van difrax, die speen is niet zo stug,
eerst had hij de s, maar nu hij wat ouder word zitten we op de m speen

denk dat het per kind wel verschild wat ze willen

groetjes riana

Volgens mij is het geen papspeen. Het is een non-spill, maatje s. Verder drinkt ze er goed mee. Ze kan er prima mee overweg. Alleen scheurt ie dus snel uit...

Mijn zoon drinkt al vanaf zijn geboorte veel en veel te snel. Hij heeft van bijna alle merken wel een flesje of speen gehad. Maar de enige die werkt (en niet na een paar dagen stuk is) is avent. Maar die hebben volgens mij geen dental spenen.  

hoi,

wij gebruiken difrax S speen. Dit is een klein gaatje, dus het drinken gaat wat trager. We hebben ook M geprobeerd, maar dat ging toch nog echt te snel!

Veel succes!
Groetjes  Sandra
(mv Isabelle en Madeleine)

Terug
Bovenaan