Welke speen kan ik het beste gebruiken?

Hallo meiden!

Ik heb weer een vraagje aan jullie.
Op advies van het CB gebruik ik sinds 2 dagen Johannesbroodpitmeel door de flesvoeding omdat mijn dochtertje veel spuugde. Dit gaat tot nu toe erg goed, mijn dochtertje spuugt niet meer. Maar nu ben ik zoekende naar een goede speen omdat de voeding nu natuurlijk dikker is. Ik heb een Difrax fles die goed bevalt. Maar daar heb ik een 3 standen speen bij gekocht maar die bevalt mij niet. Of er komt niets uit de fles of het komt met grote teugen eruit.
Hebben jullie voor mij een goed advies welke speen goed is? Het mag ook van een ander merk zijn hoor want dan koop ik gewoon een andere fles erbij. Maar ik ben nu zo aan het "hannese".

Groetjes van Elly
 
hallo
ik heb de avent flessen daar deed ik met een vork het gat wat groter maken
maar nu heb ik van het weekend een nuby   fles gekocht.
en die speen bevalt me wel.
die speen kan ook op een andere smalle fles.
hopelijk lukt het.
hoeveel jm doe je erin?
ik 3-4 schepjes
groetjes manuela
 
Hai!
Ik worstel met hetzelfde probleem.
Ik heb de Advent fles. Ik heb de 2  en de 3 speen geprobeerd, maar ben niet echt tevreden.
Ik ga vanmiddag een nuby fles kopen, omdat ik van velen gehoord heb dat die heel fijn zijn.
Succes!
Groetjes Esther
 
Hoi,

Ik had hetzelfde probleem. Gebruik nu de Difraxfles (die je zelf kan steriiliseren in de magnetron) met een grote speen, dat is volgens de speen die medium heet. Avent met de 1-2-3 speen gaat inderdaad te snel, die gebruik ik nu op stand 1 voor de papvoeding.

Succes.
Annemiek
 
Hoi,

Ik heb ook difrax flessen, en ik zet daar de speen op van de prenatal flessen.
Ik geef nu friso comform ook omdat mijn dochtertje ontzettend veel spugde. Met deze voeding gaat het uitstekend. Die dodie speen die dan op de difrax kan werkte bij ons ook niet, wij hadden die nodig omdat ze eerst te snel dronk, maar dan kwam er helemaal niks uit met het gevolg dat ze haar flesje niet op kreeg. Standje 3 werkte wel. Maar voor deze dikke voeding gebruik ik de speen van prenatal. En dit gaat erg goed.

Groetjes, Ris
 
Hoi,

Bedankt voor jullie tips.
Ik ga vanmiddag gelijk voor een andere kijken. Helaas hebben wij hier niet de prenatal zitten, dus ik ga voor een nuby kijken of voor de mediumspeen voor de difraxfles. Want het is maar een getob zo met die spenen. De een gaat te snel uit de andere komt weer niets. Ik hoop vanmiddag de juiste speen te kunnen vinden. Ik zal mijn ervaring met jullie delen van de speen die ik vanmiddag gaat kopen.

Even wat anders. Hebben jullie ook problemen met het forum om een berichtje te kunnen openen of je eigen in te loggen? Dit heb ik al sinds gisterenavond.

Groetjes van Elly.
 
Hallo allemaal,

Ook ik heb lopen klooien met spenen. Ook mijn dochter spuugde veel en nu zitten we aan de nutrilon AR!
Maar die spenen waren een groot probleem, ik heb er ik weet niet hoeveel in de kast liggen.
Totdat mijn schoonmoeder met de tupperware fles aan kwam, beetje tuttig dacht ik nog maar,  hij is geweldig!
Er zit een 3 standen speen op. Hij is wel wat aan de prijs, maar het is wel een aanrader.

Wie weet hebben jullie er wat aan!

Groetjes,
Maaike
 
Terug
Bovenaan