Welke Speen Van Avent Gebruiken Jullie???

Heej heej..

Rare vraag mischien...
Maar ik hebruik de flessen van Avent.. (heel fijn merk!!)
Alleen met die spenen kom ik niet uit...
Mijn meissie is nu bijna 8 maanden, maar ik gebruik nog de speen nummer1..
Heb wel andere gebruikt, 2, 3 en ook de 3 standen speen.. Maar dan heeft ze die fles veel te snel leeg, en gaat het verkeerd...
Zelfs als ik pap met een fles geef is de 3 standen speen nog te snel drinken voor d ´r...
Ik gebruik dus maar gewoon nog ff nummer 1, maar die is eigenlijk voor pasgeborene..

Wat hebben jullie voor een speentjes voor jullie kids???

Liefs Tallie & Demi

Kijk Op Demi ´s Homepage!! Klik Hier...
 
Hoi hoi
Mijn dochter was gisteren 9 maanden en vanaf het begin gebruiken wij ook de avent flessen. Vanaf het begin dronk Marit ook erg snel haar flessen op. Volgens het cb zou ze er langer over moeten doen, maar ja ze drinkt nou eenmaal snel.(en ook ik eet erg snel...) Verder had ze ook niet heel erg veel zuigbehoefte.
Wij zijn telkens gaan wisselen met een speen zodra we merkten dat ze haar flesjes niet meer op dronk en hierna sneller dan normaal kwam voor een fles
Op dit moment (ik denk trouwens een maand of twee) gebruiken we de speen met 4 gaatjes (speen vanaf 6 maanden?)
We hebben hiervoor de 1-2-3 speen gebruikt. Ik denk dat we de  speen gebruikt hebben vanaf ze een maand of 5 was. Ook erg handig aangezien we toen bij de laatste speen wat rijstebloem voegen.
Suc6
 
hoihoi

ik gebruik ook altijd de avent flessen.
ik gebruik voor mijn zoontje van 6 maanden de stand 2.
ik heb ook wel eens 3 geprobeert maar dat ging helemaal verkeerd, hij had hem te snel leeg en toen ik hem op tilde voor een boertje ta laten kwam er meteen alles uit.
dus ik blijf lekker stand nr 2 gebruiken.

groetjes wolkje
 
Hoi,

Ik gebruik ook de flessen van Avent en heb ook heel lang nummer 1 gebruikt. Na 6 maanden nummer 2 en na 8 maanden nummer 3. Nu is mijn zoontje 10 maanden en drinkt nog steeds uit 3 en het gaat prima. Pyamapapje drinkt hij met speen nummer 4 ( dit is wat dikker )
 
Hallo,

Ik zit een beetje met hetzelfde probleem. Mijn dochter is ruim 4 maanden. Ik ben nu begonnen met nutrix in de laatste fles. Daarom hadden we een standen speen gekocht van avent, maar volgens mij is die niet goed want ze heeft hem op stand 1 binnen 10 minuten leeg. Terwijl als ik haar laat drinken met een gewone stand 3 speen heeft ze met een half uur nog maar 50ml op. Dan klopt er toch echt iets niet. Snap nu echt niet meer welke speen ik moet gebruiken voor de laatste fles s'avonds.

Mama van Kayleigh
 
Hoi,

Ik weet ook echt niet welke speen ik moet gebruiken.
'Mijn dochtertje is pas 8 weken en als ik speen 1 geef valt ze bij 80 ml al in slaap en als ik speen 2 geef drink ze hem helemaal leeg. ik ben nu dan weer speen 1 dan weer speen 2 aan het gebruiken maar dat heen en weer gewissel is ook niet echt goed denk ik. dus gebruik nu gewoon speen 2.
 
Terug
Bovenaan