Welke speen voor papfles

Welke speen gebruiken jullie bij de papfles? Wij hebben een Difrax Optifles waar een brede speen op gaat. We hebben de speen maat M, die volgens de verpakking geschikt zou moeten zijn voor pap. Nou, mooi niet hoor! De pap blijft gewoon steken, en verstopt het gaatje.
Tips zijn erg welkom. Alvast bedankt!
 
Hoi
Ik lees wel vaker over papflessen, maar tegen mij is verteld dat je beter de pap(rijstebloem)met een lepel kunt geven dan went je kind er al aan.
Want fruit en groenten geef je toch ook niet uit een fles?
Probeer het eens, succes
 
Ik heb een klein sneetje gemaakt in de speen met een mesje...Mijn dochter wilde de papspeen van Difrax niet die is heel lang...En nu drinkt ze haar fles zo leeg...Ik geef de pap ook niet met de lepel dat komt wel ik vind die flessen zo lekker dat momentje samen en ze eet ook al fruit en een warme maaltijd met een lepel dus ze kan wel heel netjes met een lepel eten.
 
Hoi,
Een nieuwe speen kopen is zonde (vooral als je kindje hem wel goed pakt)
Wat je kan proberen is met een punt van een vork voorzichtig het gaatje wat groter te maken. Je moet dan niet gelijk de punt er helemaal tot het eind door drukken, maar eerst een stukje en dan de speen bij je kleintje uitproberen of het dan wel lukt. Lukt het dan nog niet kan je de vork er wat verder doorheen duwen. SUCCES!!
 
Terug
Bovenaan