welke speen

Hallo,
Wie kan mij een tip geven welke speen je het beste kan gebruiken als je voor de nacht een schepje rijstebloem erbij doet. Ik heb een drie standen speen geprobeerd van avent maar dat gaat te snel en bij het speentje vanaf een maand waar twee gaatjes inzitten gaat het er niet door. Alvast bedankt.
 
ik heb ook zo zitten klungelen met die spenen, ik heb ondertussen alle standen spenen in huis (een fortuin waard!)
Misschien moet je de speen met alleen stand 3 proberen. De opening van die 3standen spenen zijn toch altijd iets groter.

Succes!
 
hoi,

Nou, ik heb idd ook ontzettend veel spenen in huis, wat een gedoe! Ik heb nu de Difrax speen, maat M voor het avondflesje met rijstebloemtoevoeging, maar evt is maat L ook goed voor jouw kindje.

Succes!
 
ik heb zelf de avent speen, 3 standen speen en dat gaat perfect. inmiddels gebruiken we hem voor de bambix. Misschien moet je een ander merk proberen. Of op stand 1 zetten. Als je de gewone speen neemt gaat de pap er niet door, je zal wel een 3 standen speen moeten hebben.

Succes
 
Wij hebben er ook mee zitten klooien, en nee ik koop geen andere spenen meer. Je kunt in de winkel al zien dat de gaatjes toch even groot of klein zijn. Mijn schoonmoeder vertelde dat ze vroeger een luierspeld/ veiligheidspeld uitkookten en daarmee het gaatje in de speen wat groter maakten... Tja, misschien kan het zo simpel zijn? Maar moet het zelf nog proberen! Succes
 
Terug
Bovenaan