welke speen?

hoi,welke speen gebruiken jullie?anouk is nu 11 weken en ik gebruik speen nr 2 van avent,maar nu valt ze in slaap tijdens het drinken.zou ze te hard moeten zuigen dat ze in slaap valt.zou grotere speen een oplossing zijn?ze krijgt omneo.iemand ervaring mee.
gr petra

Beste Anouk,

Ik heb geen ervaring met Omneo, maar waarom probeer je het niet gewoon?
Het kan geen kwaad om die speen te proberen en als het te snel gaat stap je toch gewoon weer terug naar speen 2?
Ik zie zowiezo het nut niet in van die speennummers, mijn zoontje is 7 maanden en zit nog steeds om speen 2. Hij doet het prima met deze speen en drinkt het dan tenminste niet zo snel op.

Succes!

Groetjes,
Tessa

Hoi Petra,

Hier een zelfde soort probleem. Lynn is 9 weken en wij geven ook Omneo.  Wij gebruikten tot voorkort alleen speen nummer 2 van Avent.Omdat zij toch wel veel moeite moet doen  met speen 2 starten wij nu met speen nummer 3 en halverwege de fles zetten we speen nummer 2 erop. Met speen drie zou zij in 5 minuten anders de hele fles leegdrinken. Er zit namelijk een groot verschil tussen speen 2 en 3. Ik zou het gewoon proberen.

groetjes
ilske

hoi
ik heb speen 3 gebruikt vanmiddag,dit ging erg snel,de fles was binnen 10 min. leeg.vanavond nr 2 er maar weer opgezet,ging ook weer goed.tis een heel gepuzzel.maar nr 3 gaat nog wat te snel.
gr petra

Hoi Petra,

mijn zoon heeft ook de Omneo gekregen tot hij 12 weken was.
ik heb altijd de Difrax fles gebruikt met de kersenspeen nr. 1.
die gebruik ik nu nog steeds, ik geef nu de Standaard voeding van Nutricia. Hij drinkt de fles nu sneller leeg, omdat deze voeding dunner is, maar met de Omneo ging het ook heel goed.
je hoeft niet persee een speen gebruiken vanaf 2 maanden omdat hij nu die leeftijd heeft bereikt.
baby's moeten minstens 15 minuten (het liefst 20min) er over doen om een fles leeg te drinken. Dan voldoe je ook aan de zuigbehoefte.

succes.
Gr. Petra

Terug
Bovenaan