welke speen???????????????

hallo chez is nu 3 maanden geweest maar hij drinkt nog steeds uit het kleinste difrax speentje, ik heb echt alle spenen al geprobeerd ook van alle merken maar daar gaat die zo slecht van drinken, en nu maakt het nauurlijk niet uit dat die nog steeds uit het kleinste speentje drink maar hij moet er zo hard aan zuigen dat ik het gewoon zielig vind en de hele speen verdwijnt ook echt in zijn mondje!! wie heeft er misschien tips?? ik heb echt al zoveel geprobeerd. groetjes patricia

hallo

misschien zou je een driestanden speen kunnen proberen, die heb ik ook voor mijn zoontje van 5.5 week. ( dit omdat ie wat dikkere voeding heeft ).
maar hij drinkt er erg goed uit. dus misschien dat je dat kunt gebruiken.
succes.

groetjes Chantal

Hoi hoi,

ik heb een anti-lek speen van BiBi. Daar zit een spleetje in, met een gaatje. Daardoor drinkt mijn dochtertje niet te snel, maar de speen is wel groot genoeg. Er staat "non-spill" op. Misschien iets voor jou?

hoi,hoi,
Ze adviseren bij difrax flessen ook de difrax spenen te gebruiken en niet van een ander merk. Ik heb  voor Evi na de small speen van difrax eerst een 3 standen speen gekocht maar dat was  geen succes. Omdat de difrax flessen krom zijn moest ik steeds de speen draaien, daarna heb ik de medium spenen gekocht. Die bevallen prima en Evi drinkt er goed uit.

succes!
groetjes Sonja mama van Evi (bijna 13 weken)

boas drinkt uit aventflessen.nummertje 2 al een tijdje.heel soms pak ik een gewone fles,maar het ziet en dan in ene zo raar uit,zo'n klein speentje.bovendien loop ik altijd te klooien met die smalle flessen,ik gooi er dan de voeding half naast.nee,lekkere brede flessen en spenen hier.
groetjes kari

Terug
Bovenaan