Welke speen?

baby glenn

New member
Ik heb gisteren voor het eerst een dromerig avondpapje van bambix 6mnd gegeven maar hij kreeg het bijna niet uit de fles. Dus op een gegeven moment heb ik de dop er maar afgehaald en heeft hij het zo uit de fles gedronken. De rijstebloempap gaf ik ook altijd met de driestandenspeen van avent en dat ging gewoon goed. Welke speen gebruiken jullie als je pap geeft? Ik heb ook wel eens gehoord dat er een speciale pap speen bestaat? Is dat gat groter dan de bij de driestandenspeen? Want in de winkel zei die vrouw dat het gewoon met de driestandenspeen gegeven kon worden.
 
nee de pap speen van 6 mnd is wel groter die heb ik nu . En de 3 standen speen gebruik ik alleen voor melk .
 
Ik gebruik de 1,2,3 speen van Avent gewoon voor de pap fles en dat gaat prima. Geef op stand 3. Moet gewoon niet heeeeeel dik zijn.
 
Ik gebruik bambix vanille en doe 4 schepjes( van de nutrilon schepjes) bij een fles van 180/210
 
papspeen is veel groter daar komt het er echt goed heen. bij het pyamapapje van nutricia staat achterop de pak 160 ml warm water met 7 schepjes. dit geef ik als eetlepels en dat gaat er super makkelijk doorheen. Alleen vind J'velino speen niet fijn en geef ik het meestal van een bordje.
 
Terug
Bovenaan