Welke spullen vervangen?

<p>Hallo moeders.</p><p> </p><p>Ik ben dus zwanger voor ons 2e kindje ben dus in maart dan uitgerekend. Maar ik heb alle spulletjes nog van ons 1e. Nu is mn vraag welk spulletjes kun je beter vervangen? Ik heb bijvoorbeeld de Philips advent flessen. Kan ik zoiets weer gebruiken of toch beter nieuwe kopen... En die steriliseren bak van Philips advent</p><p>Hydrofieldoeken? Rompers... </p><p>Wat moet ik vervangen? Hoor het graag </p>

Flesjes hoef je niet te vervangen speentjes wel. Het steriliseren is veranderd. Mijn tweede is vorig jaar geboren en de kraamzorg moet uitkoken afraden. Er kunnen namelijk haarscheurtjes in de flessen ontstaan waar melkresten in kunnen blijven zitten. Verder kun je eigenlijk alles hergebruiken.

Ok speentjes nooit gebruikt. Hij gebruikt nog steeds zn duim.. denk dat ik de flessen wel ga vervangen.
 En die kruiken? Spulletjes is al van 2 jaar geleden... 

Ik denk dat W83 de spenen van de flessen bedoelt Marijke ?
kruiken zou je moeten testen of die nog goed zijn. Voor de rest kun je volgens mij het meeste gewoon hergebruiken als je dat wilt.

flessen hoef je niet te vervangen 
kruiken doppen controleten 
ik heb alles 3 x gebruikt behaalve flessen 2 kindjes gebtuikt ivm slecht leesbaar  indicatie ml
door uitkoken

@boerenmama haha dat denk ik ook. Beste lijkt me voor de speentjes en fles speentjes idd maar ga vervangen. En die kruiken kan ik dan wel testen idd.. thxxx 

Terug
Bovenaan