welke symptomen

Hoi a.s. of kersverse Moeders, in mei is mijn spiraaltje eruit gehaald en ik ben niet lang erna allerlei symptomen gaan krijgen dat ik zwanger ben. Na 3 weken eigenwijs een test gedaan en die was negatief (tuurlijk te vroeg getest), alleen nu heb ik steeds een "alsof ik ongesteld word zeur" buik, maar verder ben ik misselijk, gevoelige borsten, snurken, vermoeider Heeft iemand hier ook ervaring mee en was je toch zwanger?
 
Ben je daadwerkelijk over tijd nu dan? Want als dat zo is kun je nog een test doen die dan wel betrouwbaar zou moeten zijn.

Alle symptomen die je beschrijft kunnen bij de menstruatie die niet doorkomt horen of bij een zwangerschap. Daar valt echt geen wijs uit te komen want het is ook nog eens voor iedereen anders. Alleen een test kan je zekerheid geven, ik zou er nog een doen als ik jou was, dan weet je het in ieder geval.

groetjes, Jane
 
Ga toch gewoon eens naar een dokter als je twijfelt meid, daar heb je toch een huisarts voor? Die doet even een test, vraagt je een aantal zaken en je hebt zekerheid. Er zijn zo ontzettend veel verschijnselen als je zwanger bent, dat weet niemand zomaar voor een ander en je kunt ook gewoon laat zijn na het veriwjderen van je spriraal en het gemis van de hormonen die daaruit afgegeven worden.

Maak een afspraak bij de huisarts een dan weet je het binnen de korste keren.
 
Ik heb vandaag (17e) mijn nod dag en er is niets gekomen, ook mijn buikpijn is al minder en mijn temp. is 37,5. Ik wacht denk ik tot zondag met testen, zou een leuk kadootje zijn nl. In ieder geval badankt voor jullie reacties.
 
Terug
Bovenaan