welke tandenborstel ??

hoi meiden

welke tandenborstel gebruiken jullie voor jullie kleintjes en

welke tandpasta??

elmex   ?? sensodyne of andere??

graag jullie advies

groetjes moekje

Hoi Moekje,

Hier nog een jongetje met een tandenloos bekkie, dus voor hem nog geen tandenborstel en tandpasta nodig,maar mijn dochter is drie, dus ik heb er wel ervaring mee.

Elmex is naar mijn weten de enige peutertandpasta (voor kindjes onder de 5) die een mintsmaak heeft. Al de andere merken hebben een zoetige smaak. Het leek mij handiger om met elmex te beginnen om Eva niet aan die zoete smaak te laten wennen. Nou dat was een leuk idee, maar daar trapte ze dus niet in. Echt kokhalzen. Nu gebruiken we Prodent (die met de teletubbies erop).

Als tandenbostel hebben we altijd Oral B Stages gehad. Die kleinste heeft een zacht rubber randje. Eva vond dat altijd heerlijk om op te knauwen.

Groetjes, Karin

Hoi hoi,

wij gebruiken voor Dylano Zendiumtandpasta. En idd... die is best zoet
Ik weet niet prs van welk merk zijn tandenbortsteltje is, maar volgens mij van Jordan??

Groetjes Debby.

Mijn oudste was helemaal verslaafd aan mijn electrische tandenborstel, dus hebben we al snel er eentje voor hem gekocht, junior model.
Hij kan nu (3 1/2 jaar oud) goed zelf zijn tandenpoetsen. Dwz ik poets eerst en hij mag alle plekjes die ik vergeten ben napoetsen.
Tandpasta gebruik ik van het huismerk DA, maar gewoon iedere peutertandpasta is goed. Niet ieder kindje vind de zoete smaak lekker, dus vaak een kwestie van uitproberen.

Liefs Saskia

Elmex tandpasta en oral-b stages tandenborstel. De elmex gebruik ik zelf al jaren (dan niet voor baby's) en bevalt mij het beste. Eigen merk vind ik niets!!!

groetjes van Marloes

hoi...

Ik heb voor thygo zo'n starterparket gehaald van Elmex...

Smorgens doe ik zijn tanden poetsen met tandpasta en daarna hij zelf natuurlijk. en savonds mag hij het zelf doen zonder tandpasta.

Terug
Bovenaan