welke test gebruiken jullie?

A

Anoniem

Guest
Hallo

ik wou vragen welke test jullie gebruiken of hebben gebruikt?
En is het beste testen in de ochtend of maak het niet zo veel uit?
Testen jullie samen met de partner of alleen?

Ik heb bij mij 2 vorige zwangerschapen de test van DA gebuikt, als ik het nog goed kan herinren heb ik in de middag getest, toen was mijn man er niet bij.Deze keer willen we het samen doen.

ik deed eerst alleen maar dure testen van predictor enzo en nu gewoon via internet bij sensitest, dan heb je 3 testen voor ongeveer 6 euro. Anders blijf je dure testen kopen. Het beste is met je ochtend urine, daar zit het HCG-hormoon het meeste in.

Succes en ik hoop dat je snel zwanger bent!

Victory

Sensitest, goedkoop en worden de volgende dag in een witte envelop met de post bezorgd. Kom je ook geen bekenden tegen bij de drogist.
Ze hebben ook extra gevoelige, die gebruik ik.

sensitest niemand ziet dat je ze koopt ideaal t weekend ook clearbleu gehaald maar gaf ook aan negatief dus blijf lekker bij sensitest

ik test niet meer, ik waht nu tot ik echt over tijd ben. ben ik over tijd dan haal ik gewoon een goedkope test, als die zwanger aangeeft dan haal ik een clearbleu. ik test alleen. heb ik bij mijn eerste ook gedaan, (en voorgaande maandjes, de uitslag is nu al een paar keer nee geweest en ik vind het fijn om dat op mijn manier op te vangen.

Heb je het over ovulatieteste? Heb net die van Kruidvat gebruikt. Wat een rotzooi! Zonde van het geld en de tijd! Bij mijn vorige zwangerschap ook via internet besteld. Ga ik volgende x ook weer doen. In de bijsluiter van mijn tests stond trouwens dat je NIET met ochtendurine moet testen! Dat is te geconcentreerd en kan dan een valse uitslag geven (zit wel wat in).

Ik doe de tests alleen. Wel zo rustig.

ik bedoel een zwangerschap test

ik moets vandaag ongi. worden en ben nog niet geworden. Ik ben moe, heb gevoelige borsten ( iedere dag meer) en heb zo gevoel net zo asl of ik een steen in me maag heb. Ik dacht vrijdag testen als ik niet toto de tijd ongi word

Met de zwangerschapstesten van sensitest kun je al 4 dagen voordat je ongi wordt testen. Hopelijk is het eindelijk zover begin maart!

Succes allemaal!

Terug
Bovenaan