welke test geeft snel positief aan ?????????

A

Anoniem

Guest
hoi ik vroeg me af welke test er vrij snel positeif aan geeft?
heb ik januari een mk gehad maar teste toen met clear blue pas naar ruim een week overtijd pas positief.
heb nu van etos eigenmerk gehaald ben nu 2 a 3 dagen overtijd en geeft nog steeds negatief.

word gek van het wachten dus heeft er iemand tips??

liefs suzy

hoi!!

Ik heb zelf met kruidvat getest, die schijnt vrij gevoelig te zijn, had ik hier al vaker gelezen....
vorige maand was ik paar dagen overtijd en teste daarmee maar toen was de test negatief en was mijn cyclus iets langer, werd toen na 5 dagen ongi, deze maand weer over tijd en heb met drie dagen overtijd getest,(wel uitgegaan van mijn langste cyclus) en twee dikke strepen, was bang omdat ik na 3 dagen al teste de streep vaag zou zijn maar nee.....
Heb ook weleens gelezen dat je bij sensitest heel gevoelige testen kan bestellen, kun je al 6 of 4  dagen voor je nod gebruiken....

meid succes ermee, spannend dat wachten!!!!
Ik hoop dat je snel een positieve test hebt!!!!

Ik heb met die van Matcare 4 dagen VOOR mijn NOD positief getest en inmiddels een flinke zoon hier in de box staan..

hoi imd
daar heb ik nooit van gehoord kun je die gewoon bij drogist halen?

Ik heb testen via testjezelfnu besteld en die schijnen ook 4 dagen voor je nod gebruik te kunnen worden. Vrijdag is mijn nod als ik uitga van 29 dagen, maar vorige ronde was mijn cyclus 36 dagen dus ik wacht nog ff met testen denk ik. Heb daar gelukkig niet zo'n drang toe, vind dat negatief testen nou niet bepaalde leuk, dan liever ff wat langer wachten. Want anders ga je jezelf gek maken met stel ik heb te vroeg getest, misschien heb ik niet genoeg hormonen in mijn urine. En nu is elke dag zonder bloed er eentje hè. Wens jullie heel veel succes!

Hallo!

ik heb een test in huis die je 11 dagen na je eisprong kan doen (3 dagen voor je NOD)
Heb ik in Duitsland bij de schlecker gehaald, dus kun je in Nederland waarschijnlijk gewoon bij de drogist krijgen.
Succes!

Hoi Suzy,

Ik heb een test in huis (drie trouwens, waren erg goedkoop) van sensitest. Besteld via internet op www.sensitest.nl Die kun je al vier dagen voor je nod gebruiken, maar dat wordt wel een beetje afgeraden in de gebruiksaanwijzing. De kans dat je nog niet genoeg hormonen hebt aangemaakt is natuurlijk best groot. Ik heb zaterdag mijn nod, maar probeer ook zo lang mogelijk te wachten. Wel moeilijk hoor met drie testen in huis..... Succes, ik hoop dat je zwanger bent. groetjes Gwen

bedankt voor jullie reacties!
ik heb gister ook drie testen van sensitest besteld en vandaag al gekregen.
je mag 3 uur van te voren niet drinken en plassen en ga straks een gokje wagen.
hoop dat ik er wijzer van word want dat wachten is niks!

liefs suzy

Terug
Bovenaan