he esther,
Ik heb weleens begrepen dat juist clearblue en predictor meer hcg nodig hebben om positief aan te geven. Vooral de digitale van clearblue is mijn ervaring.
Ik heb goede ervarigen met de Kruidvat testen die rond de 7,- per stuk (de gewone dus) en de eigen merk van de apotheek. De Kruidvat test kun je wel slecht bewaren vind ik (voor in een plakboek ofzo), deze verkleurt namelijk heel goor na een paar dagen. Het eigen merk van de apotheek kun je goed bewaren. Het eigen merk van de trekpleister en de DA vind ik persoonlijk ook minder goed.
HEMA bevalt ook super, ja ja zelfs daar kun je zwangerschapstesten kopen!
Bij de digitale van clearblue kun je het resultaat niet bewaren, het woord zwanger blijft ongeveer 1 uur staan. Wel kun je natuurlijk het teststripje wat je er in moet steken bewaren. Je hoort het al ik ben een ervaren tester, hahaha.
Bij mijn dochter ong. 2 jaar geleden kon ik het ook niet geloven en heb denk ik wel een test of 5 gedaan. 2 maanden geleden wist ik al een paar dagen na mijn eisprong dat het zo was, ongelooflijk dat je zoiets kunt voelen, ik heb denk ik een test of 10 gedaan. Uiteindelijk gaf zelfs de HEMA en Kruidvat test 1 week voor mijn NOD al licht positief aan. Helaas ging het in de 5 week alsnog mis. Dus vroeg testen heeft ook zo zijn nadelen. Gelukkig ben ik nu weer zwanger, 7.5 week nu. Gelijk al vanaf het begin "wist" ik dat het weer raak was. Ik denk dat er nu 4 testjes (ja ik leer het wel!) door heen gegaan zijn. Volgende week krijg ik mijn 1e echo, omdat het vorige maand op een miskraam is uitgelopen.
Hier komt dus mijn lijstje
1)eigen merk van de apotheek
2)Kruidvat
3)Hema
Suc-6 met testen, en sorry voor het lange verhaal hoor, hihi
Groetjes Amber