welke test?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik 28 mei voor het laatst ongesteld geworden en had dus 25juni weer ongi moeten worden.
Maar ik ben het dus nog steeds niet!!!!
Ik heb afgelopen woensdag een test gedaan en die was Negatief. Ik wil nu eigenlijk weer gaan testen(het liefst iedere dag) maar welke test raden jullie mij aan?

liefs Irene
22jr 1e ronde 1e kindje

Toen ik zelf stopte met de pil werd ik de 1e 3 maanden helemaal niet ongesteld, dus het kan ook best zijn dat je lijf zichzelf weer wat op regel moet krijgen...

Maar ik ken je gevoel dat je het liefst elke dag wilt testen, maar dat kost je alleen maar klauwen vol geld, dus probeer het los te laten (zegt ze stoer.. maar ik zit zelf ook al 2 maanden weer te wachten hoor.....)

Succes!

Tjitske

Hoi chick,

Toen je de 1e 3maanden niet ongesteld was ben je toen naar je huisarts geweest? en wat zei die erover?
Lijkt me zo moeilijk.
Maar ja ga m'n best doen om af te wachten.

veel succes

hoi irene

wat ik je aan kan raden is www.zwangerschapstest.nl

daar kun je voor 3,50 3! tests bestellen. er komt 1,50 verzendkosten bij maar dan zit je dus voor nog geen 6 euro met 3 strips.
ikzelf kon het ook niet laten om te testen, het nadeel is wel, je hebt ze in huis dus ze gaan op! het duurt 1 dag voor ze bezorgd worden.
voordeel: de prijs, en je hoeft niet in de lokale drogist voor de neus van je buurvrouw een test aan te schaffen.

succes ermee!
liefs esther

(ik heb vandaag mn nod maar ga maandag testen, mits nodig.)

Terug
Bovenaan