welke test

A

Anoniem

Guest
ik heb een sensitest test gedaan, ben nu een week overtijd,
nog steeds niets te zien.....
welke test is het betrouwbaarst?
ik heb ook allerlei klachten
slijmverlies, is nu wat steviger geworden dan een week geleden,
gevoelige borsten, terwijl ik er nooit gevoel in had.
ik voel een druk op mijn onderbuik enz enz
wie kan me helpen
ga morgen op vakantie en wil wel iets weten

Hoi Fiepke!
Wat balen zeg voor je dat je nog steeds geen duidelijk heb!
De kruidvat test schijnt heel goed te zijn, ik heb m
zelf ook gebruikt en dat was echt een heel duidelijke test.
Ook van de apotheek eigenmerk.
De digitale van cb heb ik gekregen maar die bleef negatief
aangeven maar als ik m eruit haalde (de test klik je in de digitale)
zag ik wel 2 streepjes. Maar idd vaag en dan geeft ie als uitslag
niet zwanger.
Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijg van die onzekerheid
levert ook stress op en stress is slecht voor jou en miss ook wel
voor het kleintje wat groeit!
Liefs en succes
dieneke

Misschien ben je al op vakantie, maar ik zou de test van clearblue gebruiken, die is kei fijn. Kun je ook goed ziet of je goed op het staafje hebt geplast, deze wordt dan roze, daar hoef je dan ook niet meer over te twijfelen.

Deze test heb ik trouwens bij beide zwangerschappen gebruikt, bij de eerste eigenlijk ook iets te vroeg, omdat wij ook op vakantie gingen.

Ik duim voor een dikke plus!!!

Succes!

Hoi

Ik heb de test van de Etos gedaan en deze werkte erg goed. Ook de test van het merk Apothekers van de apotheek is makkelijk in gebruik.

Groetjes Judith

Hoi hoi,

meid doe gewoon een test, het maakt niet uit welke. Ik heb zelf twee testen gedaan 1 van clear blue en een etos eigen merk, allebei binnen enkele seconden positief. Ik was ook ongeveer 7 dagen overtijd.

Ik moet wel zeggen en dat is niet om je te ontmoedigen; ik heb zelf in de vier jaar tijd dat we met kids bezig zijn al menig keer gedacht dat ik zwanger was met inderdaad ook de bijbehorende echte zwangerschaps kwaaltjes die jij beschrijft. Elke keer waren die testen negatief terwijl dat ik aan m'n lijf bijna zeker kan zeggen dat ik zwanger was. Het punt is dat je het zo graag kunt willen en dat het psychische aspect dan een lichamelijke uitwerking heeft.
Ik hoop voor jou natuurlijk dat deze vlieger niet op gaat en dat je test positief uitslaat.

Heel veel succes en geniet in ieder geval van je vakantie.

Groet van Marinte

Heee Fiepke!

Jij ook hier?
Ik hoop voor je dat je inmiddels meer weet op je vakantieadres! Lekker in de zon er achter komen dat je zwanger bent... (het andere scenario denken we even niet aan). Ben hardstikke benieuwd of je nog bij het februariforum komt.
Geniet in ieder geval van je vakantie!!!!!!!!!

Terug
Bovenaan