welke test?

A

Anoniem

Guest
Hoihoi,

Ben nu nog steeds niet ongi (hoera!!) en ben dus van plan om na het weekend een test te doen. Nu ben ik benieuwd welke test ik het beste kan gebruiken....

Tja, ik heb goede ervaringen met kruitvat 2 voor 5 euro. Je moet je (ochtend) urine opvangen in een schoon potje/bakje en er zit een pipetje bij waarmee je 4 druppels in het daarvoor bestemde rondje doen. Binnen 5 min aflezen! Erna niet meer. Bij mij was deze test 4 dgn voor Nod al licht positief, dus heel gevoelig en niet duur! Succes!

Ook ik heb getest met de kruitvat testen heb er hele goeie ervaring mee en zijn niet duur

Succes Ik duim voor je

ook ik heb getest met de kruidvat test, ik zag al na een minuut dat ik zwanger was (helaas na 8 wkn een miskraam :(

Kruidvat merk is betrouwbaar en goedkoop

Hey,

Ik heb CB digitaal gebruikt! geen onduidelijkheid over een streep of niet ;-)
De zwangerschapstesten van testjezelf.nu ben ik minder positief over.

Succes met wachten.. ik duim voor je!
Liefs

Thanx allemaal! Ik heb vanavond het rijk alleen dus ga maar even langs de kruidvat en neem hun testen mee en die van cb, dan kan het niet mis gaan haha!! Nu nog geduld hebben tot morgenochtend......pffff, bij mn dochter was ik een maand na verwijderen van mirena meteen zwanger (eerste zwangerschapsdag was volgens de vk 2 dagen na verwijderen hihi) en dit is wel even wat anders hoor, zo bewust ermee bezig zijn! Veel stressvoller!

ik ben iemand van de clearblue! maar komt dat ik zelf niet handig ben met die van kruidvat met pipetje(geen vast hand haha) maakt me niet uit welke van de clearblue! ze zijn duur maar daarom test ik ook maar heel weinig! succes met testen en hoop dat ie posi mag zijn

Terug
Bovenaan