Welke testen zijn het beste?

A

Anoniem

Guest
Hi meiden,

Welke testen zijn het meest gevoelig? Heb rond 10 mei mijn NOD en wil dan een week later gaan testen (als ik het zo lang vol kan houden haha).
Welke kan ik het beste gebruiken?

Hoi Miss Dovie,

Ik heb de kruidvat test gebruikt en die had 1 dag na mijn NOD al een heel duidelijke streep.
Hoop dat je hier iets aan hebt!

liefs
Anita

Etos huismerk zijn ruk. Apotheek huismerk geven een zwangerschap aanzienlijk eerder aan.

Je kunt bij www.testjezelf.nu testen bestellen (ook nog eens heel goedkoop) die je al 4 dagen voor je NOD kunt gebruiken....
groetjes,
Kipling

Hallo,

Ik ben wel te spreken over het etos huismerk.

Lotje

Die van de apotheek zelf zijn ook prima te doen hoor.

De Clear- Blue testen schijnen vaak negatief aan te geven, terwijl je toch zwanger bent.
Die zal ik dus iig niet nemen!!

Groetjes Debby, mv Dylano 02-05-07 & zwanger van spruit 2 8w 1d

Hoi all
Toen ik zwanger van de eerste was heb ik met clearbleu getest.
Ik heb er geen problemen toen mee gehad.
Kreeg duidelijk + inbeeld.
Heb nu weer clearbleu thuis, heb er 2 opgehaalt van de week.
Kon niet laten om tevroeg testen was negatief, ik wacht tot maandag voor ik weer ga testen.

Groetjes Knorretjuh

Ik heb om 20.30 uur een Predictor test gedaan en daarvan was het controle streepje al niet eens goed zichtbaar. Heb er nog eentje, dus kijken of de volgende wel beter werkt!
Misschien, heel misschien morgenochtend testen. Dan zal ik het heir wel ff neerzette hoe het toen ging met controle streepje. 1e test was van kruidvat, daar was controle streepje goed te zien, alleen helaas (nog) geen twee streep!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan