Welke testen?

A

Anoniem

Guest
Ik ben Jenneke en ben nu 2 dagen overtijd. mijn NOD zou 9 mei zijn. Maar er is nog niets te bekennen. Heb gister en vandaag al getest (DA huismerk) maar nog steeds negatief. Ik heb nu de testen van de Kruidvat gekocht.

Welke testen zijn nu het beste? ik weet het niet meer! Iemand raad?

Groetjes Jenneke, 22 jr, 4de ronde, 1ste kindje.

Hallo Jenneke,

Ik ben nu voor de tweede keer telaat met menstrueren, vorige keer was ik 6 dagen overtijd heb toen twee testen gedaan beide kruitvat, ben toen nog voor een derde test naar de apotheek geweest( die was achteraf niet nodig ) maar negatief op dag 2 en 5.
Maar dat bleek ook wel correct want ik werd na zeven dagen ongesteld.

Nu moet ik vandaag ongesteld worden maar er is nog niks tezien, en ik voel ook niet de menstruatie pijn die ik gewend ben, vanmiddag gestest ( dom maar kon niet wachten ( negatief ) maar is tevroeg geweest omdat ik officieel nog niet overtijd ben( morgen pas )
deze test was apotheek eigen merk. mijn ha haald zijn testen zelf van de kruitvat dus die zijn echt wel goed, ook is de digitale test met zwanger en niet zwanger duidelijk en goed ( al dus meiden hier op het forum ) de apotheek zei ook tegen mij duur of goedkoop het maakt echt weinig uit, de testen meten allemaal het zelfde het aanwezige of niet aanwezige hcg hormoon.

Nog even wachten, en over een paar dagen opnieuw testen, je hcg hormoon is misschien nog wat aan de lage kant.
Succes en ik hoop dat je zwanger mag zijn ( tenzij je dat graag wilt natuurlijk )
Ik hoop ook echt dat het bij mij deze keer zo mag zijn.
Groetjes en liefs
kyrabella

Hallo Jenneke,

Ik loop hier sinds januari '07 rond en naar wat ik heb gelezen worden de testen van Kruidvat als heel prettig ervaren.

Zelf heb ik de afgelopen maanden wanneer ik het nodig achtte getest met de testen van matcare en sensitest. Deze zijn via internet te bestellen en niet zo duur (en ook met CE-keurmerk).

De tests worden dan thuisgestuurd in een witte envelop waar geen reclame of iets dergelijks op staat (dus goed discreet verpakt). Je hebt ze echt met een paar dagen in huis en hoeft dus niet bij de drogist op je hoede te zijn of er geen bekenden in de buurt zijn die jou een zwangerschapstest zien kopen.
Helaas heb ik tot nu toe nog niet positief mogen testen ..., maar dit lag natuurlijk niet aan de tests.

De internetadressen zijn:
www.matcare.nl en www.sensitest.nl

Ik hoop dat je hier wat aan hebt (en natuurlijk dat je snel positief mag testen),

Liefs,

Twinkel3

dank jullie voor de reacties. Ga morgen nog een keer testen, misschien hebben we dan een leuk moederdag kadootje. Ik hoop het zo!

Liefs Jenneke

Terug
Bovenaan