Hallo Jenneke,
Ik ben nu voor de tweede keer telaat met menstrueren, vorige keer was ik 6 dagen overtijd heb toen twee testen gedaan beide kruitvat, ben toen nog voor een derde test naar de apotheek geweest( die was achteraf niet nodig ) maar negatief op dag 2 en 5.
Maar dat bleek ook wel correct want ik werd na zeven dagen ongesteld.
Nu moet ik vandaag ongesteld worden maar er is nog niks tezien, en ik voel ook niet de menstruatie pijn die ik gewend ben, vanmiddag gestest ( dom maar kon niet wachten ( negatief ) maar is tevroeg geweest omdat ik officieel nog niet overtijd ben( morgen pas )
deze test was apotheek eigen merk. mijn ha haald zijn testen zelf van de kruitvat dus die zijn echt wel goed, ook is de digitale test met zwanger en niet zwanger duidelijk en goed ( al dus meiden hier op het forum ) de apotheek zei ook tegen mij duur of goedkoop het maakt echt weinig uit, de testen meten allemaal het zelfde het aanwezige of niet aanwezige hcg hormoon.
Nog even wachten, en over een paar dagen opnieuw testen, je hcg hormoon is misschien nog wat aan de lage kant.
Succes en ik hoop dat je zwanger mag zijn ( tenzij je dat graag wilt natuurlijk )
Ik hoop ook echt dat het bij mij deze keer zo mag zijn.
Groetjes en liefs
kyrabella