Welke thermometer is het beste?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal!

Heb even een vraagje:
ik heb besloten om maar te gaan temperaturen, om een soort van cyclus te ontdekken. Ik heb momenteel alleen zo'n ouderwetse, simpele thermometer, wat best lang duurt zo 's ochtends. Weten jullie toevallig een goede, snelle en betrouwbare thermometer? Is een digitale het best?

Groetjes,
Mei

p.s en succes weer iedereen!

Hoi!
Ik ben ook bezig geweest met tempen en dit heb ik gedaan met een oorthermometer. Alleen hoorde ik na een maand bezig te zijn dat dit niet altijd de juiste temp. aangeeft. Als je op je linkeroor geslapen hebt zou je temp in dat oor alweer iets hoger zijn... niet echt handig dus. Dus ik zou het dan in ieder geval bij rectaal houden. Dat zou het beste resultaat geven. Verder zou ik gewoon voor info vragen in de winkel... je hoeft ze toch niet te vertellen waar het voor is toch?

Succes ermee.

xx Bren.

Hoi Bren,

Bedankt voor de info! En dan ga ik inderdaad maar eens voorzichtig in de winkel vragen :)

Groetjes,
Mei

Ik gebruik een oorthermometer. Dat gepoer in mijn... nee dat is niks voor mij helemaal niet op de vroege ochtend.

Als de temperatuur erg afwijkt van de dag ervoor dan doe ik soms een check in mijn andere oor en meestal scheelt dat 0,1 graad dus dat vind ik haast te verwaarlozen.

En het gebruiksgemak van de oorthermometer vind ik ideaal. Zo een plastig hoesje erop in je oor ...piep en klaar is zo in een paar seconden gebeurt.

Terug
Bovenaan