Welke thermometer?

A

Anoniem

Guest
Hoi meisjes,

Ik heb een vraagje: welke thermometers gebruiken jullie? En op welke manier tempen jullie?
Mijn digitale thermometer maakt 's ochtends een hels kabaal als 'ie klaar is, en dat is niet echt bevordelijk voor mijn relatiegeluk. Mijn vriend schrikt zich 's ochtends een hoedje. Ik zit bijna de ouderwetse thermometer te overwegen.

Hebben jullie wellicht een stiller (digitaal) exemplaar?

Groetjes,
Duin

Hihi,

Ja daar kan je best van schrikken. Zo een had ik eerst ook, maar ik heb een nieuwe gekocht bij het Kruidvat die een stuk minder herrie maakt. Ze zeggen dat je het beter anaal zou moeten meten, maar ik meet zelf gewoon oraal. Dit omdat ik een onregelmatig slaappatroon heb (werk zelf parttime en vriend ploegendienst) en dan rond dezelfde tijd probeer wakker te worden om dan te temperaturen (en dan weer proberen te slapen). Eigenlijk een beetje uit luidheid omdat ik geen zin heb om dan helemaal naar de badkamer te lopen. Ik ben er pas 2,5 weken mee bezig, en vergeet nog wel eens mijn wekker te zetten. Ik heb wel gehoord dat ze speciale thermometers hebben voor een anale meting. . . misschien maken die wel helemaal geen geluid. Maar dat zou ik niet weten. Ik heb gewoon een standaard digitale.

Succes!!

Sara

Terug
Bovenaan