Welke tijden voeden jullie?

ik ben een beetje mn ritme kwijt geraakt met jens
hij kwam nog maar aan 4 flesjes, omdat ie zo lang doorslaapt,
van 20 tot 7,

wanneer geven jullie???

jens is 11 weken nu

groetjes riana

hoi riana
boas is ook 11 weken en drinkt momenteel vrij regelmatig.
ongeveer zo:
1e fles 7-9 uur (soms is hij om 7 uur wakker,soms om 8 uur/half 9 pas)
2e fles 11 uur/half 12 (hoe vroeg of hoe laat hij smorgens ook wakker word,de volgende fles komt hij altijd rond 11 uur)
3e fles 15-16 uur
4e fles 18-19 uur(savonds red hij de 4 uur niet meer)
5e fles 22-23 uur(moet ik hem meestal wel wakker maken)

ik heb t tegenovergestelde wat jij hebt:als boas smorgens vroeg komt en overdag eerder dan 3,5 uur kom ik savonds te vroeg uit en krijgt hij nog een 6e fles omdat ik bang ben dat hij anders midden in de nacht komt en dan kom ik helemaaaal niet meer uit.maar ik ga er niet meer om stressen en strijden.als hij komt krijgt ie.
ik begrijp dat je jens savonds niet meer wekt voor een fles?ik doe dat dus wel.want 4 flessen vind ik nog wel weinig.
groetjes kari

wij merkte dat als we hem wekte om 23 uur dat hij te moe was
en niks dronk, en dat hij dus midden in de nacht weer kwam
maar wat je zegt, 4 is te weinig
smorgens is het zoiezo altijd tussen 7 en 8, dus denk dat ik ook maar zoiets als jou weer ga doen.
toch maar wekken,
vandaag een 5e extra fles tussendoor gedaan, maar das niks, zit zo dicht op elkaar

groetjes riana

is boaz ook van 1 febr soms?

boas is van 30 januari.
kun je jens niet overdag een half uurtje eerder voeden steeds en dat je dan savonds om 21 uur/half 10 uitkomt?toen boas nog 6 flessen kreeg dronk hij de laatste(rond 12 uur)ook slecht en kwam vervolgens 3 uur later weer.als we hem door lieten slapen na 9 uur kwam hij smorgens pas weer.zo is bij ons de 6e fles er als vanzelf afgegaan.alleen soms fopt hij ons door steeds vroeger te komen en dan zitten we om half 8 al met de 5e.maar de afgelopen week   gaat t super!ik word smorgens juigend wakker als t weer 7 uur is geweest (hoera,we komen weer uit vandaag!)
gisteren was t even benauwd.we moesten hem om 6 uur wakker maken omdat hij naar oma moest,want mijn man moest naar t ziekenhuis.ik had me al helemaal voorbereid op een 6e fles savonds en wat denk je??elke voeding om de 4 uur!is ie niet geweldig?alleen jammer dat ie dat bij oma wel doet en thuis niet.hoewel,eigenlijk ben ik blij toe.breng ik hem tenminste met een gerust hart weg.

Hoi,

Esther krijgt om 6.00, 10.00, 14.00, 18.00 en 22.00 uur de fles. Als ze 's ochtends later kwam (gebeurde alleen af en toe toen ze nog een nachtvoeding kreeg), liet ik er steeds iets minder tijd tussen zodat ik weer op de vaste tijden uitkwam. Dan kreeg ze bijv. om 7.00 uur de fles, en dan daarna om 10.30 uur en dan weer om 14.00 uur en dan volgens schema.

Groetjes,

Eveline

Hoi,

Ik geef ook nog maar 4 x. 's morgens rond 7.00. Dan 11.00, 15.00, en 19.00 u.
Als ik vaker wil voeden drinkt hij bijna niet dus ben ik gestopt met mijn pogingen om er nog een 5 de maaltijd tussen te krijgen. Ging nog wel toen hij 's nachts kwam, maar dat doet ie dus niet meer. 's Avonds geef ik al een hele tijd niets meer.
Ik geef ook borstvoeding en kolf ook regelmatig af. Hij drinkt dan tussen de 170 en 240 ml aan melk. Hidde is nu bijna 11 weken.

Groetjes,
Marjanne

Terug
Bovenaan