welke tijdschriften lezen jullie?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden

Ik vroeg me af welke tijdschriften jullie lezen over de zwangerschap.

Ik heb vorige week mijn eerst blaadje gekocht, voelde goed. hihi
En vanmiddag bij de boodschappen heb ik er weer 1 mee genomen.

Ik heb de 9maanden gekocht en kinderen, erg leuke bladen met veel tips en verhalen!

groetjes Eva

Hoi Eva,
ik heb ouders van nu,ook een erg leuk blad,en vorige maand had ik de geboortespecial gekocht en daar kreeg je een heel leuk LIEF rompertje bij.
echt leuk om die bladen te lezen,dacht eerst dat ik de enigste was,maar niet dus hahaha.
liefs mier

Hoi!

Ik lees alles wat los en vast zit  Eigenlijk al een tijdje voordat we er echt voor gingen. Ben toch al gek op lezen en dit onderwerp blijft boeien. Vooral ervaringsverhalen van (toekomstige) moeders. Ik lees dus Ouders van Nu, Kinderen en soms een ander tijdschrift dat 1x per kwartaal of half jaar wordt uitgegeven als Zwanger.
Heb inmiddels al 2 rompertjes bij die tijdschriften gekregen. Echt schattig, heel klein en van het merk Lief! Ik zou zelf nu nog niks kopen qua kleertjes e.d., maar als je het erbij krijgt  Als ik zwanger ben, geef ik mezelf een abonnement cadeau, ha ha!

Groetjes Anoek

Ik lees de wij jonge ouders en de kinderen. Erg leuke bladen, maar soms voelt het een beetje als 'de goden verzoeken', als  jullie begrijpen wat ik bedoel....
kreeg laatst het boek veilig zwanger van mijn schoonzusje in handen geduwd, voor het geval dat het zover was, dan hoefde ik hem dan niet  meer stiekem bij haar uit de boekenkast te halen. Ik heb het boek verstopt, want eigenlijk voelt het heel vreemd dat ik het nu in huis heb.....

Pink

Terug
Bovenaan