Welke tuitbeker lekt NIET?

Hoi,

Ik heb vorige week een tuitbeker gekocht bij de prenatal, maar deze lekt ongeloofelijk.
Hij lekt op 2 plaatsen:
-  tussen de rand  van de tuit  die je op de beker  moet zetten en de beker.
-  Ook als je de beker op z'n op houd, dan komt er uit de tuit zelf drinken. Niet echt
handig, want ik wil Bram zelf leren drinken.
Ik hoop dat iemand een gouden tip heeft welke beker niet lekt.

Het klopt toch hé dat je vanaf 9 maanden een kind zelf kunt laten drinken uit zo'n tuitbeker, of ben ik nu te vroeg?

En hoeveel geven jullie extra?

Bedankt hé meiden.

Groetjes,
Nancy
 
hoi hoi
ik heb het zelfde probleem heb een dure beker van avent en zelfs die lekt als een zeef, heb hierover contact gehad m,et avent via mail.
Ze hebben me een nieuwe ring toegestuurd en dat werkte tijdelijk maar daarna was het weer gebeurd.
een vriendin van mij heeft een beker van het kruitvat eigen merk en die lekt niet dus die ga ik ook maar halen  
groetjes  
 
hallo,

Ik heb 2 bekers die niet lekken voor een prikkie.
De een met ioor erop komt bij de DA vandaan en de ander komt van de blokker vandaan.
Echt deze zijn geweldig!

Groetjes Alies mama van Yorben
 
Hoi Nancy,

Ik heb er van het kruidvat. Die hebben ze momenteel met Winnie de Pooh. Deze zijn met rood / geel deksel en / of handvatten.
Hier zit een heel speciaal afsluitdopje in, zodat er alleen drinken uit de tuit komt als er aan wordt gezogen.

Groetjes,
Maike
 
Hoi,
Ik heb wel hele goeie ervaringen met avent, en ik vind het hartstikke makkelijk want je hoeft niet te zeulen met flesjes en bekertjes als je weg gaat je neemt gewoon verschillende opzetstukjes mee.
groetjes
 
Het schijnt voor de ontwikkeling van de mondspieren beter te zijn om je kindje uit een grote beker, of een beker met een rietje te leren drinken (deze tip kreeg ik van een logopedist) mijn zoontje kon helaas niet goed uit een grote beker te drinken, dit ging te hard voor hem. Maar ik heb toen een beker van Nuby met een siliconen rietje gekocht en hieruit drinkt hij supergoed!! Hij is ook anti-lek, alleen blijft er wel eens wat drinken in het rietje staan en dat kan er dus wel uit druppen. Als je kindje eerst niet weet hoe het werkt, kun je hem eens laten drinken uit een pakje drinken met een rietje, want dan kun je er zacht in knijpen en zo je kindje helpen totdat hij het doorheeft. Erg handig ook, want als je eens de beker vergeet is er geen man overboord, een flesje/beker met een rietje, en drinken maar.
Succes ermee!
 
Terug
Bovenaan