welke tussendoortjes?

hallo,
mijn zoontje is (vandaag precies) 9 maanden.
wat geven jullie jullie kinderen van die leeftijd als tussendoortje?
als ik ergens op bezoek ben of in de winkel vragen ze bijv: mag hij een lange vinger, of mag hij een biscuitje??
ik weet niet wat mag...
lange vinger?? mag hij wel suiker?
soepstengel??
ik geef hem nu nijntje koekjes of liga of beren koekjes.
maar mogen die andere dingen ook allemaal??
groetjes helma
 
Hoi hoi,

Mijn zoon morgen 7 maanden krijgt het allemaal hoor, lange vingers, soepstengel, biscuit, en dit kreeg hij al met 5 maanden. Niet dagelijks hoor.
Zelf kijk ik niet zo nou met wat Daan krijgt, ik merk het wel als hij er niet tegen kan.
En het heeft ook een beetje met jezelf te maken, een vriendin van mij heeft een dochtertje van 15  maanden, maar deze krijgt niks met suiker.
Zij heeft het standpunt van wat ze niet kent mist ze ook niet.
Dus je moet kijken wat jij zelf wil, maar je kindje mag het wel hoor.

Groetjes Saskia
 
Hoi,

Ik sluit me aan bij het vorige bericht, het is vooral afhankelijk van jou.
Mijn dochter krijgt geen lange vinger, vind ik niet nodig. Wel soepstengel, het geknabbel vindt ze erg lekker, vooral met doorkomende tanden.
Ik richt me vooral op de maaltijden en zie tussendoor echt als tussendoor. Niet standaard. Succes.
 
Hallo,

Mijn dochtertje is nu ruim 9 maanden.Op het CB vertelden ze mij dat ze nu al mee mag eten.Vraag me alleen af hoe dat met pasta moet.
Aardappelen en groente prak ik met een vork, brood in kleine stukjes en dat gaat prima.Ze eet het allemaal op.Om 10.00 uur krijgt ze als tussendoortje fruit.om 15.00 uur krijgt ze een langevinger of een rijstwafeltje met sap.

Groetjes Dinny
 
Terug
Bovenaan