welke typerende trekjes hebben jullie kindjes..?.

hoi hoi

hier een foto van een sophie zoals ze helemaal is...

serieus koppie, geconcentreerd kijkend naar iets en friemelen aan haar shirtje..
mn dat friemelen aan haar shirtje is zo typerend voor sophie..( heb hetzelf nog nooit bij iemand gezien...)

als ze wat moe begint te worden of ergens is waar ze niet bekend is, gaat ze meteen friemelen aan haar shirtje en dat doet ze steeds op een en dezelfde manier...

hahaha het is zon lief gezichtje...( alleen worden haar shirtjes wel erg wijd van boven,.....) maar het hoort echt bij sophie..

hebben jullie kindjes ook van die specifieke dingen die echt bij hen horen..

ben even benieuwd nml...

liefs tobi

aah schatig hè tim doet ook vriemelen als hij moe is maar dan aan zijn achter hoofd
gaat hij daar met zijn haren vriemelen en met zijn anderen hand houd hij dan zijn speen
vast dan weet ik echt dat hij moe is wand alleen dan wil hij zijn speen

en als hij iets leuks krijgt gaat hij met zijn hoofd schudden

en met een koekje wil hij altijd lopen hihi

gr stephanie  mv timothy  

Lukas wordt juist helemaal hyper als hij moe is. Hij is al een druk jochie, maar dan gaat ie in overdrive. Gelukkig herkennen Remco en ik het gelijk en dan doen we heb ff naar bed. Vaak is hij maar een kwartiertje stil of zo, maar zijn hyper gedrag is dan echt voorbij.

Echt een trekje van Lukas

Annique heeft een heeeeeel appart trekje.
Als ze een sleutel, schoenveter, potloodje, lepeltje of iets anders kleins in dr handjes heeft dan moet ze dat in gaatjes porren.
Schroefgaatjes van de stoel , kast, hobbelpaard , sleutelgat van het dressoir en noem maar op.
Heel appart..

Heb net 4 potloden uit het smartville boomhuis gehaald.. Zaten vast in de schroefgaatjes aan de achterkant hahahaa

liefs sandra

Hier ook 2 kindjes die ontzettend hyper (vervelend/plagerig) worden als ze moe zijn.
Die gaan dan dus ook meteen hun bedje in, als rusten ze maar even dan is t vaak wel over. Verder hoort/ziet/ruikt etc... Zoë op t moment helemaal niets als we Dora aan hebben staan. Volgens mij merkt ze nog niks als je dr n bom naast gooit  Van Nëo weet ik zo eventjes niets.
Groetjes,
Reimara mv Zoë & Nëo

Kian trekt bij alles een "ohh" mondje. Wenkbrauwen omhoog, mondje spits in de ohh vorm, en verschrikkelijk verbaasd kijken en wijsvinger in de lucht. Maar dat doet ie dus bij alles. Als hij iets hoort, als hij iets krijgt, als er iemand zwaait, als hij iets gevonden heeft, als ie boeven-dingen aan het doen is ......

Liefs Nelleke

Fabio slaapt alleen maar als ie 3 (!) spenen heeft: één in zijn mond en in elke hand één.
Die gaat ie dan lekker om en om liggen verwisselen en zodoende valt ie in slaap!

Groetjes van Cissy

haha moet echt lachen met jullie moppies allemaal!
Vooral Fabio zie ik helemaal liggen!!Haha!!
Maar Lili heeft 7 speentjes ..
1 voor hond
1 voor kyle
1 voor stan
1 voor chef
1 voor kenny
1 voor cartman (voor wie het niet opvalt Lili heeft soutpark in bed!)
en 1 voor haarzelf...(deze is eigelijk van jell maar ze is er zooo trots op haar lippen gaan bijna over de randjes heen zo klein is het speentje !) Haha!

Verder herken ik het gedrag van actief worden als ze moe is...

Liefs Lonneke

Terug
Bovenaan