welke verf voor het betere kinderschilderwerk?

Las net de topic over Yara.... en regelmatig andere creatieve mama's. Het lijkt me zo leuk om ns te gaan verven met Rêve, maar welke verf gebruiken jullie daarvoor??? en waar vind ik die?

liefs

gewoon bij de bart-smit/intertoys/blokker speelgoed afdeling ...   waar ze kinderspeelgoed verkopen verkopen ze ook verf. Vaak staat er alleen op vanaf .. jaar. Maar dat is tegen het opeten. En ik neem aan dat je er wel bij gaat zitten, dus die kun je gewoon gebruiken. Ik verf nog voornamelijk met vingerverf, maar misschien is een kwast erbij al best leuk!
Liefs Nelleke

Bij de Hema hebben ze ook vingerverf, lekker knoeien en kliederen. Ga ook eens een kwast kopen want Tess is nog al van het ieksss ik heb vieze handjes, schoonmaken en wil dan niet meer verven. Raar kind

Gewoon doen, wel oude kleren aan, of blote bast, tafelkleed, eventueel iets op de vloer en lekker laten uitleven, is heel erg leuk!

Groetjes Nanda

hay,

ik heb voor yara de vingerverf van de hema, wereldspul! ik heb het de laatste keer zelfs uit haar rompertje gekregen! haha.. je kan het ook overal opsmeren, papier, hout, plastic!

groetjes josé

Ik gebruik zowel vingerverf (ken ook met kwast) als plakaat verf. Waterverf vind ik nog te veel gedoe het blaadje wordt snel te nat en zelf dan komt er slecht kleur vanaf

Wij hebben van marskramer en kruidvat.
Ook hebben we pas geverfd met waterverf en een kwast, dat was helemaal hot hoor.

Yoëll krijgt gewoon een verfschort aan en gaan met die banaan.

Je kunt evt speen in de mond geven tegen het opeten, maar als je zegt bah op deze leeftijd kom je een heel eind

Terug
Bovenaan