Welke verschijnselen hadden jullie?

A

Anoniem

Guest
Hallo gelukkige vrouwen!!

In ieder geval, gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik zou willen dat ik dat ook was!

We zitten nu in de 10e ronde en ik moet nog 7 dagen wachten, eer ik weet of we door moeten naar de 11e ronde of eventueel zwanger ben.
Ik heb nu bijna twee weken pijnlijke borsten (erger als normaal) en heb steekjes in mijn buik (af en toe).
Ik probeer mijn kansen in te schatten en ben benieuwt wat jullie toen voelde in de wacht dagen.  

Dus mijn vraag is: Wat voelde jullie? Lichamelijk en geestelijk?

Alvast bedankt!!

Groetjes Elly

Hoi,

Voordat ik ongesteld moest worden voelde ik al dat ik zwanger ben, ik voelde me anders dan anders, normaal had ik pijn in mijn borsten een week voor mijn menstruatie dat had ik nu totaal niet.
Drie dagen ervoor was ik ziek, misselijk , overgeven ( jaren niet gedaan ) en ik voelde me gewoon echt niet lekker.

Thuis gekomen ( was op vakantie ) was ik 1 dag oertijd, ik had wel een menstruatie gevoel, maar als ik ging plassen ebte dat weg, heel raar.)
Met zes dagen overtijd deed ik een positieve test !

Nu voel ik me snel moe en buiten adem, soms wat weeig en steeds honger .

Succes en ik hoop dat je snel zwanger zal zijn.

Liefs Kyrabella

Ik ben nu net zwanger vd 2e, en  afgezien vd lichamelijke klachten (enorm gevoelige tepels, beetje wee-ig in je maag, zeur gevoel in je buik alsof je ongesteld moet worden, je anders voelen)
wist ik gewoon dat ik zwanger was, ik kan niet uitleggen wat je dan voelt waardoor je dat weet, misschien intuitie ? Ik had het bij de 1e ook.

Hoi Elly,

Ik voelde me anders dan anders, ook had ik al paar dagen een verhoogde temp zo rond de 37,3 gr. Mijn man riep dat ik zwanger was maar heb tot het laatste moment gewacht met testen. Ik testte op de dag van mijn NOD negatief en 3 dagen later positief.

Verder had ik weinig kwaaltjes die begonnen later pas maar dat verschilt natuurlijk per persoon.

Wens je veel succes.

Liefs Fruit Girl

Hoi Meiden

Bedankt voor jullie reacties! Ik wens jullie heel veel succes en geniet maar lekker van dit mooie wonder!!

Ik hoop dat er meer meiden reageren, zodat ik meer een beeld kan vormen voor mezelf en ik vind het ook gewoon leuk om te lezen!
Ik merkte wel dat ik ook (zie andere topic) een druppeltje 'melk' ui mijn tepel kreeg.
(OOOhh ik hoop het zo)

Groetjes Elly

Hoi Elly, omdat ik een hele regelmatige menstruatie had wist ik precies wanneer ik ongesteld moest worden. In de week voordat ik ongesteld moest worden kon ik dit ook al voelen aan mijn lichaam. Ik had dan voornamelijk steekjes in mijn buik.
Dit had ik dus niet toen ik zwanger was. Ik voelde geen steken en had toen al het gevoel dat het wel eens raak zou kunnen zijn. En ja hoor, dat bleek te kloppen....
Verder had ik nergens last van, dat kwam pas later in de zwangerschap.
Succes ermee.

Liefs Suus
25 weken zwanger

Terug
Bovenaan