welke verschijselen kan je al hebben/voelen voor je nod .........

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

volgend weekend is , als ik het goed hebt, mijn nod..... kan wel wat later of eerder zijn... want ik weet het dus niet precies..........hou gewoon 28 dagen aan.

maar nu heb ik een vraagje

wie weet vanaf wanneer je zwangerschapsverschijnselen kan hebben, kan voelen...........

ik ben nu al drie dagen dat ik op sta ontzettend moe.......gelukkig ben ik nu vrij en kan ik dus nog even lekker doorslapen, maar nu is het elf uur en nog voel ik me moe... en ik heb hoofdpijn... ik kan me niet herinneren dat ik dit de vorige keer ook had toen ik zwanger bleek te zijn......mijn borsten gingen toen wat strakker staan en werden erg gevoelig, maar ik weet niet of ik me toen ook moe voelde.......

ach ja misschien voel ik me gewoon even niet zo lekker................................

maar ja..... wie weet dus wat voor een verschijnselen je kan hebben al voordat je je nod heb......

groetjes tobi

Hoi Tobi,

Nou ik vraag het me dus ook af. Ik ben al sinds 12 sept. misselijk, heb mega hooofdpijn (wat ik normaal niet echt heb) en heb hele moeie benen. Mijn NOD is pas 26 sept. dus dat duurt nog wel even. Lijkt me toch sterk dat ik al 4 dagen last heb, omdat mijn eisprong is geweest. Maar ik heb het op het moment ook heel erg druk met vanalles dus het kan natuurlijk ook daardoor komen.
Ik zou willen dat ik het antwoord voor je had, dan wist ik het zelf namelijk ook

Ik zal in ieder geval voor je duimen.

Veel liefs Letta

Ha dames. Dat is nou juist de pest: iedereen heeft weer andere verschijnselen.
Ikzelf voelde dus helemaal niks. Dacht echt dat ik ongesteld ging worden, terwijl een vriendin van me al gelijk ziek, zwak en misselijk was nog voor d'r NOD.
En helaas lijken veel zwangerschapverschijnselen op PMS, zoals gevoelige borsten enzo.
Dusssssssss.... tis gewoon ff afwachten.

Succes!

TeHa

Hai Tobi, bij mijn eerste was ik al voordat ik getest had niet lekker. Zelf dacht ik griep te hebben, ik was moe, misselijk, overgeven, zwaar gevoel in mijn lijf. Mijn man bracht me op het idee een test te doen (ik had er niet aan gedacht omdat ik de moed op een zwangerschap een beetje opgegeven had, na 21 rondes en een miskraam). En toen bleek ik dus zwanger te zijn. Ineens was mijn "griep" verklaarbaar.
Ben heel benieuwd deze maand, mijn NOD is 23 september, maar ik heb nu ook allerlei dingen die ik normaal niet heb: heel moe, zware benen, pukkels op mijn voorhoofd en bepaalde geuren kan ik niet verdragen. We zullen zien......

Terug
Bovenaan