Welke verslaving hebben jullie?

Ik heb nu mijn vierde zwangerschap, en heb elke zwangerschap een andere verslaving.

1ste zwangerschap: chocola
2de zwangerschap: appelsap
3de zwangerschap: pizza
deze zwangerschap: aardbeien

Het loopt behoorlijk uiteen zie ik, en ik drink graag melk deze zwangerschap.

Wat zijn jullie verslavingen???? en hoeveel neem je dan bij voorbeeld (ik eet gemiddeld 250 gr tot 500 gr aan aardbeien, waar ik helaas ook nog eens suiker bij doe, maar het is zooooooooooooooooo lekker)

Gr.

hahaha,ik heb verschillende fases gehad deze zwangerschap!! heel lang was het friet!!! en nu zijn het ijsjes! maakt niet uit wat...:)

en de hoeveelheid....geen idee! ik eet tot ik genoeg heb :)

Melk!!!! drink ik normaal nooit, drink dan alleen maar optimel achtige drankjes, maar daar moet ik nu niets van hebben. Wil gewoon heerlijke halfvolle verse melk!!! Heerlijk.

ik heb dit keer een patatzwangerschap....en dat vinden manen dochter helemaal niet erg hahaha.
en tarpan drents brood van de deka met aardbeien....hmmmmmm jammie....

Chocolade lust ik nu toch wel graag, enige nadeel is toch wel de pukkels en de maagzuur, dus laat het toch wel veel links liggen, maar de behoefte is er zeker.
Aan het begin van de zwangerschap at ik heel erg veel fruit en gezonde dingen omdat ik er echt naar snakte maar sinds een paar weken is de snoepjes pot niet meer veilig bij mij... En dan maakt het niet eens zoveel uit wat het precies is maar winegums zijn wel favoriet.
Vlees kan ik nu minder waarderen terwijl dat er voor de zwangerschap toch altijd wel makkelijk in ging.
Patat heb ik nu ook sneller zin aan, normaal was ik daar niet zo voor te porren maar eten we nu toch wel met regelmaat.
Verder heb ik ongelooflijk veel dorst de hele zwangerschap door al. Voor die tijd moest ik mezelf er echt toe zetten om te drinken.
Ijsjes zijn ook welkom maar dat zal ook mede door het weer komen.

Terug
Bovenaan