A
Anoniem
Guest
Hey allemaal,
Ja nu ik wou weten wat je allemaal mee naar het ziekenhuis neemt wil ik ook graag weten welke verzorgingsproducten je allemaal nodig hebt.
Ikzelf ga mustela gebruiken,vind dit wel iets goed en ruikt zo lekker,alleen hopen dat men meisje er zal tegen kunnen natuurlijk.
Maar wat heb je nu allemaal juist nodig?
Waar ik zelf al aan had gedacht was..
-waszeep
-bodylotion
-zalfje voor de billetjes
-shampoo voor de haartjes
-doekjes voor te verschonen
En ja weten jullie bv wat er zeker nog bijhoord dat ik dus weer niet aan denk
En wanneer ga je dit best halen?
Ja heb dit liever al op tijd in huis want je weet nooit he,het is nu normaal nog negen weken maar ja als ze besluit om geboren te worden zoals ze het liet weten toen ik zwanger was dan is het weer een verassing
Maar mag ik dit bv nu al wel halen,word dit snel slecht of zo,heb hier echt allemaal geen idee van hoor,dus hopelijk kunnen jullie helpen.
In het begin trek je je dit allemaal nog niet aan maar nu ben ik echt aan het aftellen al een beetje en denk ik van beter dat het al in orde is he.
Heb zelfs al een deel van de zak gemaakt voor mee te nemen naar het ziekenhuis
Is mss snel maar denk dat dit ook bij de zogenaamde nesteldrang hoort of zo.
De kleertjes dat ik ga meenemen heb ik natuurlijk gwn opzij gelegd dat ze geen negen weken in die zak moeten zitten natuurlijk he
Liefs orchideke
Ja nu ik wou weten wat je allemaal mee naar het ziekenhuis neemt wil ik ook graag weten welke verzorgingsproducten je allemaal nodig hebt.
Ikzelf ga mustela gebruiken,vind dit wel iets goed en ruikt zo lekker,alleen hopen dat men meisje er zal tegen kunnen natuurlijk.
Maar wat heb je nu allemaal juist nodig?
Waar ik zelf al aan had gedacht was..
-waszeep
-bodylotion
-zalfje voor de billetjes
-shampoo voor de haartjes
-doekjes voor te verschonen
En ja weten jullie bv wat er zeker nog bijhoord dat ik dus weer niet aan denk
En wanneer ga je dit best halen?
Ja heb dit liever al op tijd in huis want je weet nooit he,het is nu normaal nog negen weken maar ja als ze besluit om geboren te worden zoals ze het liet weten toen ik zwanger was dan is het weer een verassing
Maar mag ik dit bv nu al wel halen,word dit snel slecht of zo,heb hier echt allemaal geen idee van hoor,dus hopelijk kunnen jullie helpen.
In het begin trek je je dit allemaal nog niet aan maar nu ben ik echt aan het aftellen al een beetje en denk ik van beter dat het al in orde is he.
Heb zelfs al een deel van de zak gemaakt voor mee te nemen naar het ziekenhuis
Is mss snel maar denk dat dit ook bij de zogenaamde nesteldrang hoort of zo.
De kleertjes dat ik ga meenemen heb ik natuurlijk gwn opzij gelegd dat ze geen negen weken in die zak moeten zitten natuurlijk he
Liefs orchideke